FANDOM

Ddzppf logo

Zmyślone jednorożce (ang. Imaginary Unicorns) – grupa postaci fikcyjnych występujących w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Zmyślone jednorożce są istotami koniopodobnymi zamieszkujących stadninę niedaleko domu pani Foster. Potrafią mówić. Stanowią one grupę postaci epizodycznych. Po raz pierwszy występują w filmie Nowy dom Bloo. W tym odcinku najpierw jeden otrzymuje jedzenie od Chudego, gdy ten oprowadza Bloo i Maksa wraz z Koko po domu pani Foster, a jakiś czas później jednorożce mszczą się na Tadku, który chciał zniszczyć Bloo. Nie mogą też znieść faktu, że nazwał je "głupimi".

Występują również w odcinkach Rudy przyjaciel (w którym podano imiona trzech z nich) oraz Czytaj i płacz. W średniometrażówce Poszukiwany Chudy jeden z nich spotyka się ze swoją twórczynią. W odcinkach Czas adoptokalipsy oraz Sąsiedzkie spory jednorożce biorą udział w Adopcyjnej Sobocie.

Wygląd Edytuj

Jednorożce mają ciała koniopodobne. Ich włosy i ogon są długie. Każdy z nich różni się wielkością i kolorem. Część z nich potrafi latać, inne mają kolorowe czapeczki.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zmyślone jednorożce są aluzją do kucyków z serii My Little Pony.
  • Jednorożce pojawiają się również w grze Big Fat Awesome House Party.