Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Zmyślone jednorożce (ang. Imaginary Unicorns) – grupa postaci fikcyjnych występujących w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Zmyślone jednorożce są istotami koniopodobnymi zamieszkujących stadninę niedaleko domu pani Foster. Potrafią mówić. Stanowią one grupę postaci epizodycznych. Po raz pierwszy występują w filmie Nowy dom Bloo. W tym odcinku najpierw jeden otrzymuje jedzenie od Chudego, gdy ten oprowadza Bloo i Maksa wraz z Koko po domu pani Foster, a jakiś czas później jednorożce mszczą się na Tadku, który chciał zniszczyć Bloo. Nie mogą też znieść faktu, że nazwał je "głupimi".

Występują również w odcinkach Rudy przyjaciel (w którym podano imiona trzech z nich) oraz Czytaj i płacz. W średniometrażówce Poszukiwany Chudy jeden z nich spotyka się ze swoją twórczynią. W odcinkach Czas adoptokalipsy oraz Sąsiedzkie spory jednorożce biorą udział w Adopcyjnej Sobocie.

Wygląd[]

Jednorożce mają ciała koniopodobne. Ich włosy i ogon są długie. Każdy z nich różni się wielkością i kolorem. Część z nich potrafi latać, inne mają kolorowe czapeczki.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Zmyślone jednorożce są aluzją do kucyków z serii My Little Pony.
  • Jednorożce pojawiają się również w grze Big Fat Awesome House Party.
Advertisement