Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Wyspa totalnej porażki

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej porażki (ang. Total Drama Drama Drama Drama Island) – specjalny, dwuczęściowy odcinek pierwszego sezonu animowanego reality show Totalna porażka.

Wprowadzenie[]

Obozowicze urządzają imprezę integracyjną w Playa De Los Przegranos, kiedy Chris rzuca wyzwanie: udział w wyścigu o walizkę zawierającą milion dolarów.

Streszczenie[]

Zawodnicy świętują zakończenie pierwszego sezonu. Jednak impreza zostaje przerwana przez Chrisa, który ma dla nich dodatkowe zadanie - muszą znaleźć walizkę z okrągłym milionem dolarów. Dodaje również, że pierwszą nagrodą dla tych, którzy przybiegną do Portu Wstydu, jest udział w drugim sezonie, a nagrodą pocieszenia dla przegranych - udział w Podsumowaniach. Wszyscy przeszukują teren obozu Wawanakwa w poszukiwaniu walizki z pieniędzmi. Podczas poszukiwań przeżywają serię zdarzeń, jakie miały miejsce przez cały sezon. Zadanie kończy się zwycięstwem czternastu zawodników, którzy w nagrodę biorą udział w drugim sezonie "Totalnej porażki". Ośmiu przegranych w kwalifikacjach otrzymuje udział w podsumowaniach. Tylko jeden z nich - Courtney - zapowiada, że pójdzie do sądu i złoży wniosek o zmianę statusu z "przegranej" na "wygraną" oraz przywrócenie jej do programu.

Fabuła[]

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Impreza w hotelu[]

Pojawienie się Chrisa i nowe zadanie[]

Powrót na obóz i początek zadania[]

Współpraca[]

Dalsze poszukiwanie[]

Znalezienie walizki[]

Przybiegnięcie do portu i zwycięstwo w kwalifikacjach[]

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy[]

Chłopaki[]

Dziewczyny[]

Wyzwanie[]

Zadanie do wykonania: Poszukiwanie walizki z milionem dolarów
Zwycięski uczestnik:

Nagroda: Udział w drugim sezonie
Przegrani:

Powód przegranej: Przez serię zdarzeń przegrali kwalifikacje do drugiego sezonu
Nagroda pocieszenia: Udział w Podsumowaniach

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Wyspa totalnej totalnej totalnej porażki}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Po zakończonych kwalifikacjach do drugiego sezonu Courtney nie mogąc się pogodzić z przegraną zapowiedziała, że pójdzie na skargę do sądu najwyższego.
Advertisement