Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Atomówki

Wrażliwe Urwisy (ang. Sensitive Thugz) - Zespół muzyczny stylizowany na One Direction z serialu animowanego Atomówki. Atomówki go uwielbiają. Składa się z czterech członków: Chance'a, Kiwon'a, Dax'a i jednego którego imię nie zostało wymienione w serialu.

Chance[]

Główny wokalista zespołu, ulubiony piosenkarz Bajki. Jego drugie to Fryderyk. Jest blondynem o niebieskich oczach, swoim wyglądem i charakterem przypomina Bajkę. Ubiera się w sposób modny, nosi jasne, charakterystyczne ubrania.

Chance na występie (Atomówki 2016)

Chance na występie

Dax[]

Wokalista zespołu, ulubiony piosenkarz Brauwrki. Według niej Dax to "największy twardziel jaki chodził po Ziemi, nikt nie może mu podskoczyć". Ma czarne włosy, zielone oczy i brodę swoim wyglądem przypomina Brawurkę. Ubiera się w sposób buntowniczy (jak i zarówno modny). Charakteryzuje go niski głos.

Kiwon[]

Bójka ze swoim idolem (Atomówki 2016)

Bójka ze zdjęciem swojego idola

Menadżer zespołu Wrażliwych Urwisów i prawdopodobnie instrumentalista. Bójka jest jego wielką fanką, według niej Kiwon "tak wspaniale wszystko organizuje". Jest ciemnoskóry, ma czarne włosy i brązowe oczy. Ubiera się luźno (można też powiedzieć, że sportowo).

Piosenki[]

  • "Wysłucham twoim zmartwień dziewczyno"
  • "Jestem szalonym, niebezpiecznym potworem, kiedy trzymam Cię za rękę dziewczyno" - Piosenka dedykowana Bajce

Galeria[]

Advertisement