Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Wpadka (ang. Busted) jest drugim, a dokładniej czwartym odcinkiem serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. W tym odcinku Bloo przypadkowo tłucze posąg założycielki domu dla zmyślonych przyjaciół.

Wprowadzenie[]

Bloo tłucze lubiany przez Pana Zająca, posąg Pani Foster. Wraz ze swoimi przyjaciółmi stara się go naprawić, bojąc się eksmisji z domu.

Streszczenie[]

Pan Zając przedstawia France zasady dotyczące pracy. Później denerwuje Bloo wieloma poleceniami. Zmęczony obowiązkami domowymi zmyślony przyjaciel jest rozproszony przez Maksa i resztę jego przyjaciół. Gdy próbuje im tłumaczyć o co chodzi, przypadkowo tłucze ulubiony przedmiot prezesa domu - posąg pani Foster. Bloo wraz z przyjaciółmi w obawie przed eksmisją stara się naprawić wyrządzone zło. Jednak nie dochodzi do eksmisji po tym jak Pan Zając daje niebieskiemu przyjacielowi nowy pomnik. Później prezes domu prosi Frankę o posprzątanie gabinetu, czym doprowadza ją do szału.

Fabuła[]

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W jadalni[]

Rankiem Pan Zając stale poucza Frankę przedstawiając jej zasady w jaki sposób ma pracować. Gdy w jadalni stara się pochwalić Chudego, Eduardo i Koko, nagle orientuje się, że nie ma Bloo. Pan Zając idzie do jego pokoju i budzi go, by zdążył na śniadanie. Po wstaniu z łóżka, Bloo natychmiast musi skorzystać z toalety, jednak Pan Zając nakazuje mu najpierw pościelić łóżko i dokładnie umyć zęby.

Śniadanie i strzeżenie []

Po tych czynnościach, Bloo wreszcie może skorzystać z toalety, jednak i tam Zając zwraca mu uwagę odnośnie ilości papieru toaletowego wydzielonego 'na jeden raz'. Sfrustrowany Bloo w końcu schodzi do stołówki na śniadanie. Jednak nawet tam Pan Zając wciąż poucza Bloo, a w dodatku każe mu zmyć naczynia. Gdy Bloo w końcu ma dość i sprzecza się z Zającem, ten grozi mu, że usunie go z domu jeśli nie będzie posłuszny. W łazience Pan Zając pokazuje France jak powinien być wyłożony papier toaletowy i każe tak przełożyć wszystkie rolki ku jej irytacji.

Bloo tłucze posąg[]

W tym czasie Bloo, starając się niczego złego nie zrobić, postanawia spokojnie przestać w holu resztę życia. Jednak wkrótce pojawiają się Maks, Chudy, Eduardo i Koko i zaskoczeni zaistniałą sytuacją, rozpraszają Bloo. Wtedy ten, tłumacząc wszystkim o co chodzi, zbija bezcenny pomnik Pani Foster. Obawiając się o wydalenie z domu, Bloo z przyjaciółmi stara się na wiele sposobów naprawić wyrządzoną szkodę.

Pan Zając daje nowy posąg[]

W tym czasie Pan Zając cały czas "depcze im po piętach". W końcu udaje się utworzyć pomnik podobny do stłuczonego, jednak wkrótce i on ulega wypadkowi i tłucze się na oczach Pana Zająca. Mimo to, Pan Zając nie eksmituje Bloo z domu, ale daje mu nowy pomnik, by postawił go na miejsce. Później prezes domu prosi Frankę o posprzątanie gabinetu. Odcinek kończy pogoń rozzłoszczonej gosposi za Panem Zającem z miotłą w ręku.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Bohaterowie tła[]

...i inni

Miejsca[]

Cytaty[]

  • Sztućce to podstawa.

  • Żujesz dokładnie, żyjesz przykładnie.

  • Pan Zając: Proszę wstać i się ubrać.
    Bloo: (patrzy na siebie) Już...!

  • Pan Zając: Pragnę przypomnieć, że tutaj używa się dwóch segmentów [papieru toaletowego] na jeden raz!
    Bloo: Czy wam odbiło?!!! Ech, no dobra...

  • Pan Zając: Nie, panie Blooregardzie, nie wymydlamy mydła pod bieżącą wodą. Moczymy... trzemy... płuczemy... A teraz pańska kolej.
    Bloo: Moczę... trę... płuczę...
    Pan Zając: Niech pan pomyśli o tych bezcennych warstwach mydła, które przepadłyby w strumieniach wody, gdyby nie mój genialny system. Cóż za oszczędność!

  • Konserwacja wymaga koncentracji.

  • Pan Zając: Panno Franko! Tragedia w kuchni, proszę tu przyjść!!!
    Franka: Mam przekładać ten papier czy nie?!!!

  • Pan Zając: Nie, panno Franko, ta szczotka może co najwyżej rozetrzeć mąkę po podłodze. Szczotka do sprzątania w kuchni znajduje się w magazynku na trzecim piętrze.
    Franka: Jeśli służy do sprzątania w kuchni, co robi na trzecim piętrze?!

Zobacz też[]

Advertisement