Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Przygody Animków

Wiosna w Krainie Acme (ang. Spring in Acme Acres) - trzydziesty piąty odcinek serialu animowanego Przygody Animków. W tym odcinku do Włości Acme zawita wiosna. Składa się z trzech epizodów: Miłość wśród Animków, Wiosenne porządki Elmirki oraz To niewiarygodnie głupie.

Wprowadzenie[]

We Włościach Acme zima dobiega końca i rozpoczyna się wiosna. Mieszkańcy miasta świętują jej pierwszy dzień w różny sposób.

Streszczenie[]

21 marca to dzień, w którym kończy się mroźna zima i zaczyna się ciepła wiosna. W związku z tym Kinio i jego przyjaciele prezentują widzom trzy historie związane z kwiecistą porą roku. W pierwszej historyjce Miłość wśród Animków Konkord zastępuje Kupidyna w pracy jednocześnie robiąc wielkie zamieszanie. Druga historyjka Wiosenne porządki Elmirki opisuje czynności podczas robienia wiosennych porządków. W trzeciej historyjce To niewiarygodnie głupie Tasior i Karuzel biorą udział w wielkim show "To niewiarygodnie głupie".

Fabuła[]

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

  • Królik Kinio
  • Trusia Kinia

Bohaterowie drugoplanowi[]

  • Kaczor Tasior
  • Montana Max
  • Elmirka Duff
  • Diabeł Karuzel
  • Kondor Konkord
  • Elmer Fudd
  • Biff Blasday
  • Złota rybka
  • Pan Bóg

Bohaterowie tła[]

  • Prosiak Pucuś
  • Żółw Tyrone
  • Sylwek Junior
  • Kojot Lewusek
  • Pędzik
  • Kanarek Ptasia
  • Finalistki konkursu piękności

...i inni

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Środkowa część odcinka - Wiosenne porządki Elmirki - nie posiada dialogów, poza poprzedzającym ją wstępem.
    • W tle można usłyszeć utwór Johanna Straussa "Odgłosy wiosny".
Advertisement