Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Uczniowie Garmadona (ang. Garmadon's Students) - grupa fikcyjnych postaci występujących w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Podopieczni i uczniowie mistrza Garmadona w jego klasztorze.

Historia[]

Pewnego dnia, gdy podopieczni ojca Lloyda grali w piłkę, zobaczyli, jak zielony ninja i reszta przeszli przez bramę. Podbiegli do niego, aby się z nim przywitać. Przywitali się również z pozostałymi ninja. Wieczorem obserwowali, jak ich nauczyciel - Garmadon - uczył ich walki bez użycia przemocy. Później podzielili się na grupy. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Droga milczącej pięści.

Charakterystyka[]

Uczniowie Garmadona są grupą dzieci, które chcą być przyszłymi wojownikami ninja. Tą grupą jest czterech chłopców i trzy dziewczynki. Pochodzą oni z różnych miast. Uczęszczają na zajęcia ze sztuk walki prowadzone przez Sensei Garmadona i jego żonę Misako. Pojawiają się tylko w odcinku Droga milczącej pięści.

Wygląd[]

Wszyscy uczniowie są niskiego wzrostu. Chłopcy mają krótkie włosy, a dziewczynki - długie do ramion. Każdy z nich nosi szaty w różnych kolorach. Jeden z nich nosi okulary.

Cytaty[]

"Przyszedł zielony ninja..."
― Jeden z chłopców o Lloydzie, odc. Droga milczącej pięści

Ciekawostki[]

  • Jeden z chłopców jest podobny do Jeffa, jednego z asystentów mistrza Daretha.
Advertisement