Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Przygody Animków

Tiny Toon Adventures 2: Trouble in Wackyland (tłum. Przygody Animków 2: Kłopoty w lunaparku) - gra wideo na platformę Nintendo Entertainment System wyprodukowana przez japońską firmę Konami na postawie kultowego serialu animowanego Przygody Animków. Została wyprodukowana w 1993 roku. Jest kontynuacją gry Tiny Toon Adventures NES.

Wprowadzenie[]

We Włościach Acme pojawia się lunapark. W dniu jego otwarcia właściciel wysyła do Kinia zaproszenie. Zachwycony królik zabiera ze sobą czwórkę swoich przyjaciół: Tasiora, Kinię, Pucusia i Sylwka. Nie wiedzą jednak, że właścicielem lunaparku jest Montana Max, który przygotował mnóstwo sztuczek i pułapek aby im utrudnić zabawę.

Zasady gry[]

Zadaniem gracza jest zebranie 4 złotych lub 50 zwykłych biletów wstępu do Pałacu Zabawy poprzez ukończenie każdej z czterech atrakcji, na które gracz ma 10 wejściówek. Są cztery atrakcje: samochody, pociąg, jazda na kłodzie i kolejka górska. Każdy z bohaterów ma trzy serca jako wskaźnik zdrowia. Gracz musi uważać, żeby nie popełnić błędów w grze, w przeciwnym razie gracz rozpocznie poziom ponownie lub w przypadku wyczerpania puli biletów - grę. Jeżeli uda mu się zdobyć wszystkie cztery złote bilety, gracz ma szansę przejść finałową atrakcję i pokonać Montanę Maxa w walce końcowej. Zarobione w czasie gry punkty gracz może wymienić na tyle biletów, ile potrzebuje.

Sterowanie[]

  • Strzałki - poruszanie się
  • A - skok/zepchnięcie
  • B - atak/obrót

Bohaterowie[]

Główni[]

  • Królik Kinio
  • Trusia Kinia
  • Kaczor Tasior
  • Prosiak Pucuś
  • Sylwek Junior

Drugoplanowi[]

  • Kichaś
  • Shirlejka

Pozostali[]

  • Gogo Dodo
  • Kondor Konkord
  • Fifi La Fume
  • Diabeł Karuzel
  • Pędzik
  • Kojot Lewusek

Bossowie[]

  • Pies Arnold
  • Montana Max

Utrudnienia[]

Główne[]

  • Szczur Roderyk
  • Elmirka Duff
  • Kanarek Ptasia

Inne[]

  • słupy z napisem STOP
  • rękawice bokserskie
  • nietoperze
  • kruki
  • ryby
  • drewniane słupy
  • żaby
  • szczęki

Bonusy[]

  • Moc - dodatkowa moc.
  • Bonusowe słupy - każdy z nich daje 10 punktów.
  • Babeczki - każda z nich daje 250 punktów.
  • Ryby - każda z nich daje 500 punktów.
  • Winogrona - każde z nich daje 1000 punktów.

Poziomy[]

  • Samochody: Ten etap kosztuje jeden bilet wstępu. Zadaniem gracza jest pomóc Kaczorowi Tasiorowi zepchnąć do dziury dwie kopie szczura Roderyka. Za każdą z nich gracz dostaje 600 punktów. Etap składa się z trzech rund. Gracz musi uważać, żeby nie wpaść do dziury, w przeciwnym razie straci jedno serce. Ten etap zakończy się sukcesem, gdy gracz zepchnie kopie Roderyka do dziury. Czas poziomu to 2 minuty.
  • Pociąg: Ten etap kosztuje dwa bilety wstępu. Zadaniem gracza jest pomóc Prosiaczkowi Pucusiowi dotrzeć na początek pociągu. Podczas etapu gracz musi też uważać na znak STOP, który utrudnia mu zabawę. Po drodze są zbierane babeczki. Do wyeliminowania są kopie szczura Roderyka, ptaki oraz nietoperze. W trakcie gry ze składu pociągu kilka wagonów zostaje wyłączonych w każdym z dwóch tuneli. Na końcu etapu jest walka z psem Arnoldem, który rzuca ciężarkami i atakuje pięścią. Gdy Arnold zostaje pokonany, a pociąg pojawi się na peronie dworca, etap będzie ukończony. Czas poziomu to 3 minuty.
  • Jazda na kłodzie: Ten etap kosztuje trzy bilety wstępu. Zadaniem gracza jest pomóc Kotu Sylwkowi utrzymać równowagę podczas wodnej jazdy na kłodzie. Gracz musi uważać na słupki, rekiny, żaby oraz kopie Ptasi. Musi także uniknąć kąpieli w wodzie, w przeciwnym razie etap się zakończy w nieprzyjemny sposób. Po drodze zbierane są rybki. Gdy Sylwek dotrze do końca trasy i zostanie uratowany przez wielorybnicę przed utonięciem, etap będzie ukończony. Czas poziomu to 3 minuty.
  • Kolejka górska: Ten etap kosztuje cztery bilety wstępu. Zadaniem gracza jest pomóc Trusi Kini pokonać trasę kolejki górskiej. Podczas etapu gracz musi unikać przeszkód, klaunów i robotów. Po drodze zbierane są kiście winogron. Gdy Kinia dotrze do końca trasy i użyje parasola jako spadochronu, etap będzie ukończony. Czas poziomu to 3 minuty.
  • Pałac Zabawy: Ten ostatni etap kosztuje cztery złote lub pięćdziesiąt normalnych biletów wstępu. Zadaniem gracza jest pomóc Królikowi Kiniowi przejść przez pełen niebezpieczeństw labirynt. Podczas przejścia gracz musi unikać wszelkiego rodzaju pułapek. Musi także uważać na Elmirkę. Jeden kontakt z nią spowoduje utratę 10 sekund. Czas poziomu to 4 minuty.
  • Finałowa walka: W tej finałowej walce gracz musi pokonać Montanę Maxa - zamożnego chłopca, który wcześniej zastawił na naszych bohaterów przeróżne pułapki. Gracz trafia w wroga jego własną bronią - stosem bomb. Gdy Max zostaje pokonany, gra zakończy się sukcesem. Czas gry to 3 minuty.

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Tiny Toon Adventures 2: Trouble in Wackyland}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Gra została wydana w dwóch językach: japońskim i angielskim.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement