Cartoon Network Wiki
Cartoon Network Wiki
Zwyczajny serial

Thomas - postać fikcyjna występująca w serialu Zwyczajny serial.

Opis[]

Jest najnowszym członkiem pracowników z parku. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zjazd 9B. Ma 22 lata.

Wygląd[]

Thomas wygląda jak człowiek z głową kozła. Nosi czarną koszulkę, beżowe spodnie i czerwone buty. Ma charakterystyczną kozią bródkę.

Historia[]

Thomas pojawia się po raz pierwszy w odcinku Zjazd 9B, gdzie zostaje zatrudniony jako stażysta. Staje się częścią drużyny, gdy po raz pierwszy buntuje się przeciw złemu traktowaniu i podpisuje petycję, ratując tym samym park.

W odcinku Żółtodziób Atleta robi sobie kawały z Thomasa. Gdy Mordechaj i Rigby chcą mu pomóc, Atleta pozornie zabija go, niszcząc jego auto. Wszystko okazuje się być częścią żartu, Thomas traci jednak swój samochód.

Thomas w odcinku Mróz do sześcianu chcąc udowodnić przyjaciołom że umie być zabawny, wypija niebezpiecznego "mrozka" i jego mózg zamarza. Ostatecznie Mordechaj i Rigby zmniejszają się i wnikają do mózgu Thomasa ratując go przed śmiercią.

W odcinku Thomas się broni Benson planuje wyrzucić go z parku. Jednak stażysta przekonuje przyjaciół, że jest przydatnym pracownikiem, gdy pomaga wykraść posąg założyciela parku.

W odcinku Terror Tales Of The Park III Thomas przegrywa zakład przez co musi nosić kostium hallowenowy (pizza) aż do święta dziękczynienia. Chłopak dotrzymuje tego zobowiązania.

W odcinku The Real Thomas okazuje się, że Thomas tak naprawdę nazywa się Nicolai i jest rosyjskim szpiegiem, który miał za zadanie przetransportować park do Rosji, a następnie go zniszczyć, przy tym kopiując go, by ulepszyć parki w Rosji.

Ciekawostki[]

  • Thomas pochodzi z Kijowa (tereny dzisiejszej Ukrainy).

Wystąpienia[]

  • Zjazd 9B
  • Żółtodziób
  • 150-elementowy zestaw
  • Łysina
  • Noc kolesi
  • Wtorkowa impreza
  • Najdłuższy weekend
  • Carter i Briggs
  • Elitarny klub
  • Mróz do sześcianu
  • Na przyczepkę
  • Klastek Amadeusz
  • Pralniowe żale