Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Scooby Doo

The Haunted World of Scooby Doo (tłum. Nawiedzony świat Scooby'ego Doo) - seria czterech gier zręcznościowych opartych na serialu animowanym Scooby Doo, gdzie jesteś?.

Wprowadzenie[]

Członkowie Tajemniczej Spółki zwiedzają świat. Po drodze natrafiają na duchy piratów, zombie, duchy kowbojów i japońskich władców.

Zasady gry[]

W każdej z czterech części gry zadaniem gracza jest odbicie każdego członka drużyny z rąk duchów i upiorów. Gracz steruje bohaterami za pomocą klawiszy strzałek. Klawisz Spacji lub Shift pozwala na interakcję bądź skok. Nie wolno popełniać żadnych błędów, w przeciwnym razie każda gra dobiegnie końca. Wszystkie części gry będą zakończone sukcesem, gdy gracz bezbłędnie je przejdzie.

Sterowanie[]

  • Strzałki - poruszanie się
  • Spacja - silnik motorówki/skok
  • Shift - ukrywanie się w beczkach

Odcinki[]

  • The Pirates of the North (tłum. Piraci północy) - w tym odcinku Kudłaty zostaje schwytany przez piratów. Scooby wraz z przyjaciółmi muszą go jak najszybciej go uratować zanim oni uciekną.
  • The Zombies of the South (tłum. Zombie południa) - w tym odcinku horda zombie porywa Scooby'ego. Kudłaty musi znaleźć klucz do klatki i uratować przyjaciela, a także nie dać się złapać potworom.
  • The Ghosts of the West (tłum. Kowboje zachodu) - w tym odcinku duch kowboja porywa Velmę i galopuje na koniu. Scooby i jego przyjaciele muszą ją uratować zanim kowboj z nią ucieknie.
  • The Haunting fo the East (tłum. Smoki wschodu) - w tym odcinku Fred i Daphne są uwięzieni przez strażnika klasztoru. Kudłaty, Velma i Scooby muszą pomóc im się wydostać za pomocą trzech kluczy zanim dopadną ich smoki.

Bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Seria gier została wydana na stronie polskiej wersji kanału Boomerang.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement