Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść

Atomówki

Super koleżanki (ang. Superfriends) – czterdziesty szósty odcinek serialu animowanego Atomówki, dwuczęściowy siódmy odcinek czwartego sezonu. W tym odcinku Atomówki poznają Robin Snyder, nową sąsiadkę, z którą się zaprzyjaźniają.

Wprowadzenie[]

Atomówki zaprzyjaźniają się z nową sąsiadką imieniem Robin. Ich przyjaźń przypadkowo zakłóca Księżniczka Forsiasta, która zmusza ich sąsiadkę do popełnienia zbrodni.

Streszczenie[]

Do byłego domu państwa Smithów wprowadza się para z córką Robin i kotem imieniem Ginger. Atomówki zaprzyjaźniają się z nową sąsiadką. Miło spędzają z nią czas do momentu odpowiedzi na każde wezwanie Burmistrza Townsville. Pewnego dnia w drodze do nowej szkoły Robin jest chwilowo zaczepiona przez Księżniczkę Forsiastą. Gdy Atomówki po dotarciu do szkoły słyszą od Panny Keane informację o popełnionej zbrodni, którą Burmistrz zgłosił, odlatują. Wówczas Robin ponownie ma styczność z Forsiastą i zostaje zaproszona do jej domu, w którym poznaje typowe rozrywki Księżniczki. Nieco później przy oglądaniu filmu, Księżniczka buntuje Robin przeciwko Atomówkom i proponuje jej kradzież cukierków ze sklepu. Okazuje się, że to jej kolejna próba stania się Atomówką. Gdy Bajka, Bójka i Brawurka pojawiają się na miejscu kradzieży, plan Forsiastej spada na manowce. Pod koniec odcinka Atomówki i Robin zaprzyjaźniają się na nowo.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Bohaterowie tła[]

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{PAGENAME:Superkoleżanki}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że dom, do którego się wprowadziła para z córką Robin, należał niegdyś do rodziny Smithów z odcinków Superzły oraz Po prostu zasłużyła.
Advertisement