Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Sugar (z ang. cukier) – jedna z uczestnczek animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowana w polskiej wersji przez Beatę Wyrąbkiewicz. Występuje jako zawodniczka w sezonie Totalna porażka na wyspie Pahkitew. Jest jednym z czternastu zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji.

Historia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

Kocham cię, tłusta świnko![]

Bliźniacy to nie wszystko[]

Kocham cię, kocham twoje węzły[]

Podmuch z przeszłości[]

Problemy Ma' Ma' Małpy[]

To jest dziura![]

Trzy strefy i niemowlę[]

Sugar przegrywa jej młodszy brat w trakcie wizyta do miasto.

Rzuć i szukaj![]

Gorączka Scarlett[]

Sugar uświadamia że jej wujek buduje armia robotów.

Upadek Sky[]

Obozowicze z talentem[]

Sugar daje jej matka ten świetny werwa rozmowa. Sugar widzi że jej babcia mówi w bitwa, ty zawsze brać ten wysoka grunt.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana[]

Charakterystyka[]

Sugar jest zawodniczką animowanego reality show trzeciej obsady. Jest osobą, która wychowała się na przedmieściach. Pojawia się w telewizji jako gwiazda wielu spotów reklamowych, w tym również restaurację "U Darwina". W programie występuje jako jeden z głównych jego antagonistów. Nienawidzi Elli, dlatego często wpada z nią konflikt aż do momentu napisania do Chrisa "anonimu". Wierzy w magię Leonarda. Potrafi stosować nieczyste zagrania oraz zjadać ogromną ilość jedzenia i różnych obrzydlistw.

Wygląd[]

Sugar

Sugar jest grubą i niższą dziewczyną. Swoim wzrostem i budową ciała dorównuje Sadie, jednej z zawodniczek "Totalnej porażki" pierwszej generacji. Jej cera ma kolor ma kolor beżowej w jasnej tonacji czym dorównuje m.in. Owenowi, Heather, Beth, Izzy, Cody'emu, Haroldowi, Zoey i Scottowi. Ma długie do pleców blond włosy i błękitne oczy. Na jej ustach znajduje się beżowo-różowy błyszczyk.

Zwykle nosi jasnoróżową koszulkę odsłaniającą jej brzuch, granatowe dżinsowe spodnie do łydek przepasane średnio niebieskim paskiem i różowe buty na wysokim obcasie. Podczas występów w spotach reklamowych zakłada m.in. krowie kostiumy. W odcinku półfinałowym zdarza jej się nosić biało-różowe ubranie, które uzupełnia wielki dzwonek na szyi. Podobnie jak reszta zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji, nie jest w żadnym odcinku ukazana w stroku kąpielowym.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Sugar jest jednym z sześciu zawodników, którzy zajęli trzecie miejsce. Inni to Heather, Courtney, Cody, Zoey i Scott.
  • Jej imię z angielskiego oznacza "cukier", który jest jednym ze składników używanych w cukiernictwie.

Wystąpienia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Skołowane Misie
BeardoDaveLeonardMaxShawnEllaSkySugar
Advertisement