Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Robotboy

Sprzątanie (ang. Cleaning Day) – pierwszy epizod czwartego odcinka pierwszego sezonu serialu animowanego Robotboy.

Wprowadzenie[]

Tommy idzie z Gusem na plażę i zostawia przypadkowo bałagan w pokoju. W tym samym czasie Deb widząc pokój syna w takim stanie wpada w furię i oddaje jego zabawki do pogotowia opiekuńczego.

Streszczenie[]

Tommy ma w pokoju bałagan i prosi Robotboy'a o pomoc. Jednak przychodzi "Gus" i oznajmia przyjacielowi, że Bambi ucieszyłaby się jakby poszedł na plażę. Chłopak przyjmuje jego propozycję. Potem wyłącza Robotboya i idzie z Gusem na plażę, zostawiając w swoim pokoju bałagan. Gdy nasi bohaterowie są na plaży, okazuje się że tam wcale nie ma Bambi. W tym samym czasie, gdy Deb – matka Tommy'ego – wchodzi do pokoju syna, zastaje bałagan. Zdenerwowana zaczyna sprzątać i oddaje wszystkie jego zabawki do sierocińca (wraz z Robotboy'em). Gdy Tommy przychodzi do domu, dowiaduje się, że wszystkie jego zabawki zniknęły, i biegnie wraz z "Gus'em" i "Panem Brzuchem" do sierocińca. W nim okazuje się że Robotboy wpadł w małe ręce Bookera. Po chwili oboje zaczynają się ze sobą przyjaźnić. Wkrótce Robotboy dowiaduje się, że Booker ma problemy z chłopakiem imieniem Layne.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Bohaterowie tła[]

  • Layne
  • Koledzy Layne'go
  • Bambi (wspomniana i wyobrażona przez Tommy'ego)

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiają się Layne i jego koledzy – drudzy dręczyciele. Pierwszymi są Kurt, Noky i Stu.
    • Jest również pierwszym odcinkiem, w którym debiutuje zmyślony przyjaciel Gusa – "Pan Brzuch".

Galeria[]

Advertisement