Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Spadochron (ang. Parachute) – jeden z obiektów pojawiających się w animowanym reality show Totalna porażka. Używany jest w sezonach: Wyspa totalnej porażki, Plan totalnej porażki, Totalna porażka w trasie, Totalna porażka: Zemsta wyspy i Totalna porażka na wyspie Pahkitew oraz w spin offie Totalna porażka: Wariacki wyścig.

Opis[]

Spadochron jest obiektem pojawiającym się w animowanym reality show. Pojawia się w pięciu sezonach "Totalnej porażki". Ma kształt koła z wyciętym otworem w środku i kolor biały. Jest przymocowany za pomocą linek. Stan spadochronu jest dobry. Jest zamknięty w beżowym, troszeczkę pobrudzonym plecaku. Na jednym z boków plecaka znajduje się lina z uchwytem służąca do aktywacji spadochronu. W dwóch pierwszych sezonach jest wykorzystywany podczas wyzwań. W trzecim sezonie programu otrzymuje go wyeliminowany zawodnik z przegranego zespołu, który nie dostał torby z fisztaszkami, tuż przed wykonaniem Skoku Wstydu. W jednym z odcinków czwartego sezonu ze spadochronu Jo robi balon na gorące powietrze. W pierwszym odcinku drugiej części piątego sezonu nowi zawodnicy trzeciej generacji po awarii sterowca wybierają właściwy spadochron.

Użycie[]

Wyspa totalnej porażki[]

Ekstremalna tortura[]

W zadaniu "Ekstremalne akrobacje ze skokiem na sofę" DJ i Trent mają wykonać skok ze spadochronem na sofę z wysokości 200 metrów. Pierwszy zawodnik reprezentujący drużynę "Susłów" zostaje zepchnięty z samolotu przez szefa kuchni, jednak zapomina, w jakiej kolejności musi pociągnąć za linki, i boleśnie ląduje w piasku. Natomiast DJ z drużyny "Okoni", mimo że pomylił kolejność ciągnięcia za linki, otwiera spadochron i ląduje bezpiecznie na sofie.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej porażki[]

Plan totalnej porażki[]

Zamieszki na planie[]

Pełny dramat[]

Totalna porażka w trasie[]

Czołówka[]

Pod koniec czołówki, wszyscy z wyjątkiem Ezekiela używając spadochronów lądują bezpiecznie i stają przodem do samolotu oraz logotypu trzeciego sezonu programu.

Przechadzka po Egipcie[]

W drugiej części odcinka Przechadzka po Egipcie, gdy Ezekiel zostaje przegłosowany za nakarmienie krokodyla patykiem, Chris daje mu spadochron do rąk oraz pięć sekund na założenie go na plecach. Ten ignoruje jego wypowiedź, lecz szef kuchni wykopuje go z samolotu. Później chłopak ze spadochronem na swojej nodze łapie się za skrzydło samolotu. Duncan, który w pierwszej części odcinka odmówił śpiewania piosenki Leć z nami już, również dostaje spadochron do ręki. Na koniec zostaje zepchnięty z samolotu przez prowadzącego.

Zakręcony czas w Japonii[]

W odcinku Zakręcony czas w Japonii, mimo że DJ jest przegłosowany za niewypowiadanie kwestii w reklamie rybich ogonków, Harold czuje się winny przegranej i rezygnuje z konkursu. Oddaje hołd reszcie drużyny i wyskakuje tyłem z samolotu zapominając o spadochronie, który Chris trzyma w ręku i podrzuca go.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej![]

W odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, Bridgette zostaje przegłosowana przez resztę za doprowadzenie ich do porażki. Przed wyskoczeniem dziewczyna próbuje ostrzec kolegów przed Alejandro, lecz Chris daje jej spadochron do rąk i wypycha ją z samolotu. Bridgette spadając próbuje otworzyć spadochron, jednak bezskutecznie gdyż blokuje go słup, do którego jest nadal przyklejony język. Chce jeszcze raz ostrzec resztę przed Latynosem, jednak nikt jej nie rozumie.

Spoliczkowana Rewolucja[]

W odcinku Spoliczkowana Rewolucja, LeShawna zostaje przegłosowana za pobicie Heather. Chris daje jej spadochron do ręki i każe wykonać Skok Wstydu. Przed jego wykonaniem, czarnoskóra dziewczyna zauważa Alejandro i krzyczy, że to on. Na koniec młody Latynos pomaga jej wykonać Skok Wstydu.

Spadam w Luwrze i zero pomocy[]

Moja upalna Jamajka![]

W odcinku Moja upalna Jamajka!, gdy samolot z powodu braku paliwa spada szybko, Izzy bierze spadochron, otwiera drzwi wejściowe i wyskakuje z samolotu wciągając ze sobą Owena. Pod koniec odcinka, DJ – ostatni członek drużyny "Zwycięzców" – jest automatycznie przegłosowany. Szef kuchni daje mu spadochron do ręki. Zasmucony i poobijany chłopak wyskakuje z samolotu, ale nie otwiera spadochronu, ponieważ pojazd nadal leży na plaży. Zaraz po wyskoczeniu mrówki wrzucają się na DJ-a i zmuszają go do ucieczki.

Gdy widzę Londyn, to...[]

Greckie ruiny[]

Z Archiwum 52[]

Piknik pod Wiszącą Skałą[]

Bitwa nad Niagarą[]

Chińska Bujda[]

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki[]

Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

Osoby, które dostały spadochron do rąk[]

Wyspa totalnej porażki[]

Wrzeszczące Susły[]

Zabójcze Okonie[]

  • DJ (odc. 13)

Plan totalnej porażki[]

Trzeszczące Żarówy[]

Zabójcze Makiety[]

Totalna porażka w trasie[]

Zwycięzcy[]

  • Ezekiel (odpadł w odcinku 2, ale nie do końca)
  • Harold (zrezygnował z dalszej gry w odcinku 3 z winy Alejandro)
  • Bridgette (odpadła w odcinku 4)
  • LeShawna (odpadła w odcinku 7)
  • Lindsay (odpadła w odcinku 9)
  • DJ (odpadł w odcinku 11 jako ostatni w drużynie)

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki[]

  • Noah (odpadł w odcinku 13)
  • Tyler (odpadł w odcinku 15)
  • Owen (odpadł w odcinku 19)
  • Duncan (odpadł w odcinkach 2 i 21)

Amazonki[]

  • Gwen (odpadła w odcinku 16)
  • Courtney (odpadła wraz z Blaineley w odcinku 20)

Inni[]

  • Blaineley (odpadła wraz z Courtney w odcinku 20)

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Wyboru właściwych spadochronów dokonali wszyscy zawodnicy trzeciej generacji.

Ciekawostki[]

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki[]

Plan totalnej porażki[]

Totalna porażka w trasie[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Advertisement