Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Wyspa totalnej porażki

Spędzenie nocy w lesie (ang. Night at The Forrest) – jedno z wydarzeń w animowanym reality show Totalna porażka. Pojawia się w sezonie Wyspa totalnej porażki.

Opis[]

Spędzenie nocy w lesie jest wydarzeniem w animowanym reality show. Jest wyzwaniem, w którym przedstawiciele obu zespołów rozbijają obóz i spędzają tam noc. Ich wyposażeniem są namioty, mapy i zapalniczki. Podczas wyzwania szukają smakołyków do jedzenia. Mają również ostrzeżenie przed mieszkańcami lasu i muszą pamiętać, aby nikogo nie zgubić po drodze, bo inaczej za dotarcie do mety bez któregokolwiek członka grozi dyskwalifikacja. Wyzwanie pojawia się jedynie w odcinku Kiepskie.

Zasady[]

Zadanie polega na rozbiciu obozu w lesie i spędzeniu tam nocy. Zawodnicy mają do dyspozycji mapy, namioty i zapalniczki. Podczas zadania muszą znaleźć coś do jedzenia. Muszą także uważać, aby nikogo nie zgubić po drodze ani nie mieć kontaktu z groźnymi mieszkańcami lasu takimi jak niedźwiedzie czy wilki. Zespół, który rano wróci jako pierwszy w komplecie, zapewni sobie nietykalność. Uwaga: Dotarcie do mety bez kogokolwiek spowoduje u jednego zespołu dyskwalifikację, a u drugiego – zwycięstwo.

Uczestnicy[]

Wrzeszczące Susły[]

Zabójcze Okonie[]

Podsumowanie[]

Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły
Nagroda: Nietykalność i zakupy w mini sklepiku
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie
Powód przegranej: Dyskwalifikacja za dotarcie do mety bez Katie i Sadie

Ciekawostki[]

  • To wyzwanie jest pierwszym, w którym pojawiają się dyskwalifikacje za złamanie zasad, w tym za dotarcie do mety bez jednego członka drużyny.
Advertisement