FANDOM

Treść

Ddzppf logo

Spór o pokój (ang. Room With a Feud) – trzydziesty ósmy odcinek serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, dwunasty i przedostatni odcinek trzeciego sezonu.

Wprowadzenie Edytuj

Bloo, Chudy, Eduardo i Koko walczą między sobą o zwolniony ostatnio pokój.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Wyprowadzka Point Dextera Edytuj

Pewnego dnia w domu pani Foster Point Dexter zostaje zaadoptowany przez pana Łosia, szukającego przyjaciela, który za niego odrobił zadanie domowe, a jego pokój jest pusty. Bloo i jego przyjaciele zastanawiają się, kto zajmie ten pokój. Eduardo chce mieć pokój z pająkami, Chudy – z piłkami do koszykówki, a Koko – z jajami pełnymi niespodzianek. Franka właśnie kończy poprawiać pomyłki w wypisie Point Dextera. Pan Zając jest zakłopotany.

Kłótnia o pokój Edytuj

Tymczasem czwórka przyjaciół szykuje się do przeprowadzki do nowego pokoju. Jednak pomiędzy nimi dochodzi do kłótni. Pan Zając i Franka są zmartwieni. Scenę kłótni widzi też Maks. Kłótnia zostaje przerwana, gdy pojawia się nowy zmyślony przyjaciel – Masełko. Bloo, Chudy, Eduardo i Koko szukają sposobu na zajęcie pokoju. Postanawiają rozegrać z nim pojedynek. Gdy zmyślony przyjaciel wygrywa wszystkie konkurencje i zajmuje pokój, cała czwórka dalej toczy spór. Nawet sztuczka z orkiestrą im nie wychodzi.

Adopcja Masełka Edytuj

Po czterdziestu pięciu minutach pojawia się chłopak imieniem Jerry, chcący zaopiekować się zmyślonym przyjacielem. Spór zostaje wstrzymany. Kiedy Masełko znika z domu, nasi przyjaciele znów się kłócą, a Maks nie rozumie tego sporu. Wtedy przychodzi pani Foster z czterema słomkami. Wpada na pomysł: rozstrzygnięcie sporu będzie polegało na wyciągnięciu najdłuższej z nich. Spór o pokój zostaje rozstrzygnięty. Wygrywa Eduardo, wylosowawszy najdłuższą słomkę.

W nowym pokoju Edytuj

Gdy wieczorem stwór zasypia, zauważa pająka. Wtedy na ratunek przyjacielowi przybywa Chudy i wygania niechcianego lokatora, po czym również zasypia w nowym pokoju, chcąc strzec Eda i za jego zgodą. Później dołącza do nich Koko, która nie może znieść chrapania Bloo, przez co on zostaje sam w starym pokoju. Mimo iż w ten sposób osiągnął swój pierwotny cel: cały pokój dostał dla siebie, boi się w nim spać samotnie. Na koniec nasz przyjaciel przeprowadza się do nowego pokoju i zasypia z pozostałymi. Na koniec Jackie Kaktus zajmuje nowo opuszczony pokój.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tła Edytuj

Miejsca Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W napisach końcowych Pan Zając organizuje konkurs na przejęcie opuszczonego przez czwórkę przyjaciół pokoju.