Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Smok Nindroid (ang. Nindroid MechDragon) - jeden z obiektów w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis[]

Smok Nindroid jest obiektem w serialu. Jest to nie tylko wielki, robotyczny smok, ale również jedna z największych maszyn wchodzących w skład armii Ninja Droidów. Posiada cztery masywne łapy wyposażone w ogromne szpony. Jego sporej wielkości skrzydła pozwalały mu latać, a zamontowane na nich wirujące piły tarczowe stanowiły nie lada wyzwanie dla przeciwników Mrocznego Władcy. Do broni, będących na wyposażeniu tego elektromechanicznego potwora, zaliczyć można także działo rakietowe oraz niebezpieczny, silny ogon. Mechaniczna paszcza smoka nie tylko potrafi zmiażdżyć schwytaną ofiarę, ale prowadzi też wgłąb jego metalowego ciała. Wewnątrz tułowia Smoka Nindroida znajduje się pomieszczenie z celą do ekstrakcji złotej mocy oraz urządzeniem do materializacji ciała Mrocznego Władcy. Ponadto w tylnej części korpusu smoka zamontowane są wysuwane silniki odrzutowe, dzięki którym może on lecieć znacznie szybciej.

Role w odcinkach[]

  • Droga milczącej pięści - po tym, jak Ninja Droidom nie udaje się znaleźć technoostrzy, Mroczny Władca wysyła elektromechanicznego smoka do walki z ninja. Pewnej nocy Smok Nindroid znajduje Lloyda i jego ojca na polach ryżowych. Gdy oboje go zauważają, uciekają przed nim Proto Samem-X. Potwór rusza za nimi w pościg i próbuje ich atakować swoimi piłami. Nie udaje się to jednak, kiedy ninja wysadzają w powietrze elektrownię w wyniku czego uderza przodem w ziemię.
  • Klątwa Złotego Władcy - w tym odcinku potwór zostaje ponownie zasilany, tym razem elektrokobrami, a Mroczny Władca przejmuje jego ciało. Wraz z Techno Wu i Pythorem leci do labiryntu Hiroshiego, gdzie udaje mu się złapać Lloyda. Po wrzuceniu ojca do wody odlatuje.
  • Starcie w cyberświecie - w tym odcinku Złoty Ninja jest zamknięty w celi wewnątrz smoka, gdzie ma dojść do materializacji ciała wroga. Z niej Mroczny Władca zaczyna pobierać jego energię. Wkrótce udaje mu się opuścić ciało smoka, jednak do zniszczeniu jego cyfrowej formy dochodzi do awarii mechanicznego gada. Gdy na jej skutek zaczyna płonąć i tracić wysokość, Lloydowi udaje się szybko uciec z niszczejącego robota. Później potwór ląduje na dnie morza.
  • Operacja: Arkturus - niedługo po upadku, Pythor i Ninja Droidy wydostają na powierzchnię wrak Smoka Nindroida za pomocą specjalnych balonów. Potem z wnętrza potwora wyciągają Mrocznego Władcę w niekompletnym ciele.

Cytaty[]

"Ninja Droidy zawiodły, Generale Cryptor. Ale mój nowy sługa zwycięży."
― Mroczny Władca po nieudanej próbie złapania ninja, odc. Droga milczącej pięści.
"Za chwilę nas dogoni!"
― Lloyd do ojca, odc. Droga milczącej pięści

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Droga milczącej pięści
  • Klątwa Złotego Władcy
  • Starcie w cyberświecie
  • Operacja: Arkturus

Gry[]

Advertisement