Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Sky (z ang. niebo) – jedna z uczestniczek animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowana w polskiej wersji przez Lidię Sadową. Występuje jako zawodniczka w sezonie Totalna porażka na wyspie Pahkitew. Jest również jednym z czternastu zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji.

Historia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

Historia Sky rozpoczyna w odcinku Więc, to jest moja drużyna?. Wraz z 13 innymi zawodnikami była widoczna wewnątrz sterowca. Próbując częstować Maxa gumą do żucia, była zdziwiona jego zachowaniem. Gdy jego silnik został uszkodzony, wyskoczyła z pojazdu ze spadochronem. Okazało się, że w środku były koty. Podczas lądowania na wyspie pokazała swoje umiejętności sportowe. Potem została przydzielona do drużyny "Skołowanych wariatów którzy non stop krzyczą CHWDP Parówka liże jaja ".

Przed wyzwaniem była zaniepokojona, gdy szef kuchni uderzył Dave'a piłeczką tenisową. Podczas pierwszego wyzwania pełniła rolę kapitana drużyny i wysyłała każdego członka drużyny po potrzebne materiały do budowy schronienia. Razem zbudowali "Wieżę Czarnoksiężnika", która później się rozpadła. Mimo przywódczych ambicji, Sky i jej drużynie nie udało się wygrać wyzwania. Dodatkowo musieli przenocować po raz pierwszy w jaskini. Podczas ceremonii eliminacji Sky była pierwszym zawodnikiem, który dostał pierwszą piankę.

Kocham cię, tłusta świnko![]

Na początku odcinka Kocham cię, tłusta świnko! Sky była znudzona opowiadaniami Leonarda. Podczas wyzwania Dave zaproponował jej, aby ukończyła ostatnią część zadania, na co Sugar się nie zgodziła. Gdy młodzieniec był cały w tłuszczu i panikował, czarnowłosa dziewczyna uspokoiła go. W Pokoju Zwierzeń sądziła, że jej chłopak ma do niej słabość, ale odparła, że szuka tylko wygranej. Ostatecznie przez kłótnię pomiędzy dwójką chłopaków Sky i jej drużyna po raz drugi przegrali wyzwanie. Na ceremonii eliminacji jako druga dostała swoją piankę.

Bliźniacy to nie wszystko[]

Na początku odcinka Bliźniacy to nie wszystko przyniosła reszcie drużyny pyszne śniadanie. Dała im również wodę, żeby nie byli odwodnieni. Podczas wyzwania Dave proponował jej, aby stworzyli drużynę i siebie nawzajem chronili. W Pokoju Zwierzeń dziewczyna stwierdziła, że jej kolega jest sympatyczny i miły.

Podczas rozmowy w lesie, zauważyła Scarlett i Maxa w krzakach i szykowała się do ataku. Jednak się jej nie udało, gdyż zły geniusz z drużyny "Pływających Łososi" przekłuł jej balony, w których był rój pszczół. Owady rzuciły się na nią żądląc ją boleśnie. Gdy usuwała z siebie żądła pszczół, Dave przeprosił ją za to wszystko. Brunetka pokazała mu resztę użądleń, jednak chłopak wyjaśnił jej, że ma alergię na żądła i inne rzeczy. Wtedy Sky rozkazała mu ostrzec resztę przed balonami przeciwników. Ostatecznie czarnowłosej dziewczynie i jej drużynie udało się po raz pierwszy wygrać dzisiejsze wyzwanie.

Kocham cię, kocham twoje węzły[]

W odcinku Kocham cię, kocham twoje węzły podczas czwartego wyzwania drużynowego, pojawił się związek pomiędzy Sky i Dave'em. Ten drugi został wybrany, aby pocałować swoją koleżankę, żeby zdobyć punkt dla drużyny "Skołowanych Misiów". Gdy chłopak miał ją pocałować, Sky beknęła na niego prosto w twarz, przez co jej drużyna nie zdobyła punktów.

Ujawniła, że to było z nerwów lub gdy chłopak był w pobliżu. Wtedy nieumyślnie przyznała się, że Dave się jej spodobał. Ostatecznie udało się jej i jej zespołowi wygrać kolejne wyzwanie drużynowe pokonując drużynę "Pływających Łososi". Po skończonym wyzwaniu Dave próbował coś jej powiedzieć, ale Sky uciekła gdyż z nerwów zachciało mu się bekać.

Podmuch z przeszłości[]

Na początku odcinka Podmuch z przeszłości, wraz z Dave'em zbierała jedzenie. Opowiedziała mu o dniu, w którym została olimpijką oraz o swojej starszej siostrze, która jest dla niej wzorem. Gdy po chwili jej kolega mówił o swoich uczuciach, który ją darzy, dziewczyna z nerwów znów beknęła. Gdy chciała mu coś powiedzieć, prowadzący ogłosił nowe wyzwanie.

Podczas wyzwania zauważyła oszustwo Scarlett i Maxa, obiecała zemstę na nich za pokonanie Elli. Jednak została przechytrzona przez rudowłosą dziewczynę z drużyny "Pływających Łososi" i pokonana. Później gdy zauważyła, że Ella zaczęła się interesować Dave'em, była zazdrosna o niego. Ostatecznie Sky i jej drużynie udało się po raz trzeci wygrać wyzwanie.

Problemy Ma' Ma' Małpy[]

W odcinku Problemy Ma' Ma' Małpy, zastanawiała się czy pomiędzy Dave'm i Ellą coś łączyło. Jej koleżanka z drużyny – Sugar – próbowała ją pocieszyć. Okłamała ją, że jej chłopak filtruje ze wszystkimi dziewczynami. Zaraz po pojawieniu się na miejscu wyzwania, Sky zapytała Ellę, czemu jest smutna. Ta odparła jej, że została wybranką Dave'a. Brunetka poczuła się źle wobec swojej przyjaciółki, ale mimo to wciąż się uśmiechała.

Podczas wyzwania, gdy niedźwiedź zjadł małpę drużyny "Skołowanych Misiów" wraz z monetą potrzebną do wygrania zadania, Sky zasugerowała aby przyprowadzić go do Chrisa. Koledzy się na to nie zgodzili, ale Dave udawał, że popiera ten pomysł. Gdy chłopak został złapany przez niedźwiedzia, Sky poprosiła Ellę, aby w tajemnicy przed prowadzącym uspokoiła go śpiewem. Ta spełniła jej prośbę i uratowała Dave'a. W ten sposób Sky i jej drużynie udało się po raz czwarty wygrać wyzwanie. Jednak wieczorem brunetka była przerażona faktem, że Ella została wyrzucona z programu za złamanie jego zasad.

To jest dziura![]

W odcinku To jest dziura! miała sen o Davie, który dał jej pierścionek zaręczynowy i prosił ją, żeby była królową dżungli. W pokoju zwierzeń przyznała się, że filtruje z kolegą z drużyny. Jednak zaprzeczyła, że się w nim podkochuje. Dave zaś przyglądał się jej dziwnemu zachowaniu. Przez cały odcinek, podczas wyzwania Sky i Dave mieli się po raz pierwszy pocałować, lecz przeszkodziła im w tym Sugar, która przyjrzała się ich relacjom. Niestety, wyzwanie dla obu drużyn zakończyło się porażką. Pod koniec odcinka Sky na oczach Dave'a przeniosła się do drużyny "Pływających Łososi", a jej miejsce w "Skołowanych Misiach" zajął Max.

Trzy strefy i niemowlę[]

Rzuć i szukaj![]

Gorączka Scarlett[]

Upadek Sky[]

Obozowicze z talentem[]

Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana[]

Charakterystyka[]

Sky jest uczestniczką animowanego reality show trzeciej obsady. Jest osobą nastawioną przyjacielsko do innych, w tym do Elli, Jasmine i Shawna. Jej wrogiem jest Sugar, którą udaje jej się pokonać w półfinałowym odcinku programu. Jest również osobą wrażliwą do Dave'a, z którym ma związek aż do ostatniego odcinka programu. Posiada imponujące umiejętności sportowe. Posługuje się również językiem kri.

Wygląd[]

Sky

Sky jest dziewczyną niskiego wzrostu, tyle że jest wyższa od Maxa. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Cameronowi, Cody'emu i Dawn. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje m.in. Courtney, Lindsay, Heather, Zoey, Haroldowi, Izzy, Gwen, Jo i Katie. Jej cera ma kolor żółto-beżowy. Ma długie do ramion kruczo-czarne włosy i oczy tego samego koloru co jej włosy. Jej wargi mają kolor beżowo-brązowy.

Nosi kremowo-żółty bawełniany bezrękawnik z szerowkim fioletowym paskiem u dołu, czarne sztruksowe spodnie legginsy do kostek i biało-fioletowe tenisówki. Jej strój uzupełniają znajdujące się na jej uszach modne, pomarańczowe kolczyki w kształcie ptasich piórek i fioletowy naszyjnik z pereł, który wisi na jej szyi. Podobnie jak reszta zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji, nie jest w żadnym odcinku pokazana w stroju kąpielowym.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Wystąpienia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Skołowane Misie
BeardoDaveLeonardMaxShawnEllaSkySugar
Pływające Łososie
MaxRodneyTopherAmyJasmineSkyScarlettSamey
Advertisement