Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Scarlett – jedna z uczestniczek animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowana w polskiej wersji przez Agnieszkę Fajlhauer. Występuje nie tylko jako zawodniczka, ale i również czarny charakter w sezonie Totalna porażka na wyspie Pahkitew. Jest również jednym z czternastu zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji.

Historia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

Kocham cię, tłusta świnko![]

Bliźniacy to nie wszystko[]

Kocham cię, kocham twoje węzły[]

Podmuch z przeszłości[]

Problemy Ma' Ma' Małpy[]

To jest dziura![]

Trzy strefy i niemowlę[]

Rzuć i szukaj![]

Gorączka Scarlett[]

Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana[]

Charakterystyka[]

Scarlett jest jedną z zawodniczek animowanego reality show. Jest dziewczyną z szerokim zakresem wiedzy. Stara się mówić do reszty uczestników programu w sposób dla nich zrozumiały. Rzadko się jednak udaje, ponieważ lubi tłumaczyć wszystko w sposób naukowy. Rywalizuje w drużynie "Pływających Łososi", gdzie pomaga Maxowi w jego nikczemnych planach. Jest uważana za osobę niepozorną, gdyż w ostatnim odcinku z jej udziałem widzowie mogą dostrzec, że jest naprawdę nikczemną i chciwą dziewczyną.

Wygląd[]

Scarlett

Scarlett jest średniego wzrostu. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje m.in. Courtney, Heather, Zoey, Lindsay i Bridgette. Jej cera ma kolor beżowy w średniej tonacji. Ma długie do dołu rudo-czerwone włosy ułożone w wielki kok (do momentu ukazania swojej prawdziwej natury) i szmaragdowe oczy. Jej wargi zaś mają kolor ten sam kolor co jej cera, tyle że w trochę ciemniejszej tonacji.

Nosi białą bawełnianą koszulę, na to żółto-beżowy wełniany sweter, turkusową dżinsową spódnicę do kolan, białe kolanówki i czarne półbuty. Jej strój uzupełniają wielkie okulary, które nosi aż do czasu ukazania swojej prawdziwej natury w odcinku Gorączka Scarlett. Podobnie jak reszta zawodników "Totalnej porażki" trzeciej generacji, nie jest w żadnym odcinku ukazana w stroju kąpielowym.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Scarlett jest jednym z zawodników, którzy noszą okulary. Inni to Harold, Beth, Sam i Cameron.
  • Jest również jednym z siedmiu zawodników, którzy zostali zdyskwalifikowani za złamanie regulaminu programu. Inni to Owen, Sierra, Duncan, Gwen, Ella i Max.

Wystąpienia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Pływające Łososie
MaxRodneyTopherAmyJasmineSkyScarlettSamey
Advertisement