Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka na wyspie Pahkitew

Samey i Amy – uczestniczki animowanego reality show Totalna porażka dubbingowane w polskiej wersji przez Monikę Pikułę. Występują jako zawodniczki w sezonie Totalna porażka na wyspie Pahkitew.

Historia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Więc, to jest moja drużyna?[]

S05,2E01-(Amy , Samey i Max)

Siostry po raz pierwszy na wyspie

Historia bliźniaczek ukazana jest w pierwszym odcinku drugiej części piątego sezonu "Totalnej porażki". W tym odcinku wraz z 12 innymi zawodnikami były widoczne w środku sterowca. Zdegustowana beat-boxem Beardo Amy prosiła Samey, aby się z nią zamieniła miejscami. Do kolejnej zamiany miejsc pomiędzy nimi doszło w momencie, gdy dziewczyna nazwała Jasmine olbrzymką.

Gdy sterowiec uległ uszkodzeniu obie dostały spadochrony. Po wyskoczeniu z pojazdu, Amy jako pierwsza odkryła, że ma dobry spadochron. Próbowała zabić swoją siostrę, która trzyma ją za nogę. Jednak dziewczynie udało się otworzyć spadochron, czym rozczarowała swoją starszą siostrę. Ta zaś pozwoliła jej żyć. Później Samey udało się bezpiecznie wylądować na plaży. Nie zauważyła nawet, że na niej wylądowała również Amy. Po wylądowaniu na wyspie obie zostały przydzielone do drużyny "Pływających Łososi".

Podczas pierwszego wyzwania Amy wraz z Rodneyem i Samey, zbierali drewno na taczki. Jej młodsza siostra zaś była przez nią wykorzystywana jako ludzka tarcza. Później obie wzięły aktywny udział w budowie chronienia. Są bardzo szczęśliwe, że ich zespół wygrał pierwsze wyzwanie.

Kocham cię, tłusta świnko![]

S05,2E02-Amy daje rozkaz Samey

Siostry podczas wyścigu świń.

Na początku drugiego odcinka drugiej części sezonu, Amy była rozbudzona przez Jasmine, która powiedziała, że idzie szukać czegoś do jedzenia. Wysłała jeszcze senną Samey, aby jej w tym pomogła. Podczas zbierania jagód, Jasmine przekonała Samey, aby przeciwstawiła się swojej siostrze. Gdy dziewczyna znalazła jabłko, Shawn i Jasmine zabronili jej jeść ten owoc mówiąc, że jest trujący. W trakcie marszu na miejsce wyzwania obie siostry pokłóciły o to, kto zebrał jagody.

Podczas wyzwania Amy kazała Samey jako pierwsza wejść do labiryntu. Udało im się przeprowadzić swoją świnię przez labirynt, jednak wychodzą one pobrudzone. Amy obwiniła o to Samey. Ostatecznie dziewczyny wraz ze swoją drużyną wygrały wyzwanie.

Bliźniacy to nie wszystko[]

Pierwsza przegrana Łososi

Pierwsza porażka sióstr i ich drużyny.

Na początku trzeciego odcinka drugiej sezonu, podczas zbierania jagód Jasmine ponownie namówiła Samey do przeciwstawienia się siostrze. Po powrocie dziewczyna krzyczała na swoją siostrę. Ta zaś udawała, że płacze, i nastawiła przeciwko niej drużynę. Kłótnię pomiędzy nimi przerwał Topher.

Podczas wyzwania Samey trafiła balonem w Dave'a. Wkrótce było już gorzej. Po dotarciu do kryjówki Shawna, trzy dziewczyny pokłóciły się o balon. W trakcie kłótni balon eksplodował, przez co "Łososie" przegrały wyzwanie. Amy obwiniała o to Samey. Ta natomiast planowała zemstę na niej.

Gdy dziewczyna udawała, że je trujący owoc, jej starsza siostra zabrała go, zagroziła jej, że zostanie wyeliminowana i odeszła jedząc. Plan zemsty Samey zadziałał podczas ceremonii eliminacji. Gdy Amy zaczęło boleć gardło, Samey zaczęła ją udawać. Jej zła siostra zaś została przypadkowo przegłosowana i wystrzelona z Armaty Wstydu poza wyspę.

Kocham cię, kocham twoje węzły[]

S05,2E04-Samey i Gdaka

Kura Gdaka przesłuchuje Samey.

W czwartym odcinku drugiej części sezonu, po przypadkowej eliminacji Amy, Samey musiała ją udawać, aby utrzymać postęp. Pomogła jej w tym Jasmine, która prosiła ją, aby zachowywała się jak "Amy". Żeby wyglądać jak jej starsza siostra, dziewczyna przykleiła sobie czernice. Podczas jedzenia wszyscy krytykowali Samey, co bardzo ją zdenerwowało.

Podczas wyzwania była pierwszą osobą, która zgłosiła się do odpowiedzi na pytanie "Kogo najbardziej nie lubi". Po wielu wahaniach odpowiedziała, że Amy co wszystkich zdziwiło. Na szczęście Jasmine uratowała ją z opresji. Jednak jej drużynie nie udało się po raz kolejny wygrać wyzwania. Podczas ceremonii Samey jako czwarta dostała swoją piankę.

Podmuch z przeszłości[]

S05,2E05-Amy kontra Samey

Bójka pomiędzy Samey i Amy.

W piątym odcinku drugiej sezonu Samey zapytała Chrisa, dlaczego cieszy go ranienie zawodników. Jasmine prosiła ją, aby nadal udawała Amy. Podczas wyzwania wyobrażała sobie Sugar jako Amy i zaatakowała ją ze złości. W ostatniej rundzie została zaskoczona przez Amy, która powróciła na wyspę cała w wodorostach. Obie zaczęły się bić, przez co drużyna "Łososi" znów przegrała wyzwanie. Podczas ceremonii eliminacji Samey znów próbowała udawać starszą siostrę. Jednak Amy ujawniła reszcie, że jest prawdziwa i ponownie zaatakowała swoją młodszą siostrę. Ostatecznie zirytowany Chris mimo protestu dziewczyn odesłał je do domu za pomocą Armaty Wstydu.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana[]

W finale drugiej części sezonu bliźniaczki wraz ośmioma innymi wyeliminowanymi zawodnikami pełniły krótką rolę. Na ekranie monitora widniał ich portret.

Charakterystyka[]

Samey i Amy są parą zawodniczek rywalizujących w animowanym reality-show "Totalna porażka". Są siostrami-bliźniaczkami i cheerliderkami jednej z drużyn piłkarskich. Wyglądają prawie identycznie. Każda z nich ma inny charakter. Starsza siostra – Amy jest arogancka, agresywna i samolubna, a w dodatku znęca się fizycznie i psychicznie nad młodszą siostrą. Młodsza siostra – Samey zaś jest miła, słodka i sympatyczna, oprócz tego jest torturowana przez swoją starszą siostrę. Obydwie się nie znoszą.

Wygląd[]

Samey[]

Samey

Samey ma ten sam wzrost co jej starsza siostra – Amy. Jej cera ma kolor żółto-beżowy. Ma szczupłą budowę ciała czym dorównuje m.in. Heather, Courtney, Lindsay, Dawn i Zoey. Ma proste długie do pleców blond włosy podobnie jak Dawn, Lindsay i Blaineley. Jej oczy mają kolor turkusowy (połączenie zieleni z błękitem), jej usta zaś są pomalowane czerwoną szminką.

Jej ubiorem jest czerwony mundur z białymi wykończeniami składający się z bluzki odsłaniającej pępek i spódnicy. Jej strój uzupełniają białe, wysokie do kolan kozaki. W jednym z odcinków drugiej części piątego sezonu pokazuje się w piżamie składającej się z ciemnoniebieskiej koszulki z ramiączkami i beżowo-różowych szortów. Podobnie jak reszta zawodników trzeciej generacji w żadnym odcinku nie jest ukazana w stroju kąpielowym.

Amy[]

Amy

Amy ma ten sam wzrost co jej młodsza siostra – Samey. Jej cera ma kolor żółto-beżowy. Ma szczupłą budowę ciała czym dorównuje m.in. Jo, Dawn, Gwen, Bridgette, Courtney i Zoey. Ma proste długie do pleców blond włosy podobnie jak Dawn, Lindsay i Blaineley. Jej oczy mają kolor turkusowy (połączenie zieleni z błękitem), jej usta zaś są pomalowane czerwoną szminką. Oprócz tego na twarzy ma również pieprzyk.

Jej ubiorem jest czerwony mundur z białymi wykończeniami składający się z bluzki odsłaniającej pępek i spódnicy. Jej strój uzupełniają białe, wysokie do kolan kozaki. Nigdy nie zasypia w piżamie. Podobnie jak reszta zawodników trzeciej generacji w żadnym odcinku nie jest ukazana w stroju kąpielowym.

Cytaty[]

"Będzie mi ciebie brakowało."
― Do Samey, która trzyma ją na nogę, odc. Więc, to jest moja drużyna?
"Dobra, możesz żyć."
― Po odkryciu, że Samey ma dobry spadochron.
"To trujący owoc Manchineel, który powoduje, że gardło puchnie i nie możesz nic mówić"
― Shawn, odc. Kocham cię, tłusta świnko!
"Nieeeee..."
― Amy po tym jak Samey dostała piankę zamiast niej, odc. Bliźniacy to nie wszystko

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Samey i Amy}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Samey i Amy są jednym z dwóch duetów, które pojawiły się w "Totalnej porażce". Pierwszych z nich są Katie i Sadie.
  • Amy jedną z czterech zawodniczek, które mają pieprzyk. Inne to LeShawna, Beth i Eva.
  • Samey jest jedyną zawodniczką, która śpi w piżamie.
  • Samey i Amy są parą z ośmiu zawodniczek, które noszą spódnice. Inne to Gwen, Lindsay, Izzy, Dawn, Ella i Scarlett.

Wystąpienia[]

Totalna porażka na wyspie Pahkitew[]

Pływające Łososie
MaxRodneyTopherAmyJasmineSkyScarlettSamey
Advertisement