Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka: Zemsta wyspy Totalna porażka: Plejada gwiazd

Sam – jeden z uczestników animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowany w polskiej wersji przez Karola Pochecia. Po raz pierwszy pojawia się jako zawodnik w sezonie Totalna porażka: Zemsta wyspy. Występuje również w sezonie Totalna porażka: Plejada gwiazd.

Historia[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Większe, gorsze, brutalniejsze![]

Historia Sama rozpoczyna się w pierwszym odcinku czwartego sezonu reality show Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybył na teren Obozu Wawanakwa, który został napromieniowany radioaktywnie. Podczas przeprawy jachtem grał w gry konsolowe. Po wybuchu jachtu przypłynął na wyspę jako ostatni ratując swoją konsolę przed wodą. Po dotarciu do mety został przydzielony do drużyny "Toksycznych Szczurów". Próbował pomóc reszcie rozbroić bombę w totemie, jednak ostatecznie jego drużyna przegrała wyzwanie. Otrzymał piankę jako piąty.

Prawda albo laser rekina[]

W odcinku Prawda albo laser rekina został pozbawiony swojej konsoli przez prowadzącego i zaczął nawiązywać pozytywne relacje z Dakotą. Podczas wyzwania przyznał się, że puścił bąka będąc na randce.

Lód, lód, dziecino[]

Natomiast w odcinku Lód, lód, dziecino podczas zadania utknął w bryle lodu, lecz Lightning szybko go wyciągnął. Otrzymał piankę jako ostatni.

Schwytani straceńcy[]

Wędrując po pełnym niebezpieczeństw lesie został porwany i uwięziony przez gigantycznego pająka, którym była przebrana Izzy, a później do jego drużyny dołączył Brick (odc. Schwytani straceńcy).

Ahoj, załogo![]

Został zepchnięty przez Lightninga do wody, ponieważ pompował za wolno (odc. Ahoj, załogo!).

Uciekający model[]

Podczas wyzwania w odcinku Uciekający model pomógł chłopakom ubrać jednego z potworów Sasquatchanakwa według rad Dakoty. Na pokazie potwór uniósł go do góry. Jednak wyrzucił chłopaka, ponieważ paparazzi zrobili mu zdjęcie. Podczas drugiego wyzwania na Wyspie Kości Sam dotarł na szczyt rusztowania, lecz potwór wrzucił go na dół. Ostatecznie został wyeliminowany z gry o milion dolarów.

Wyspa skarbów Dr. McLeana[]

Został zakopany żywcem przez prowadzącego wraz z Gwen (odc. Wyspa skarbów Dr. McLeana) i uratowany przez zmutowaną Dakotę. Po tym wydarzeniu zostali parą.

Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa[]

Powrócił z resztą uczestników w finałowym odcinku Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie wyników. Zaśmiał się również, gdy Chris został na okres roku zatrzymany przez Królewską Policję Konną za zaśmiecanie wyspy.

Totalna porażka: Plejada gwiazd[]

Bohaterowie kontra Dranie[]

Wraz z 13 innymi uczestnikami zakwalifikował się do piątego sezonu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie był jedną z osób, która po wyrzuceniu z helikoptera wylądowała w wodzie. Po dotarciu na wyspę został przydzielony do drużyny "Bohaterskich Chomików". Podczas wyzwania, jakim było znalezienie klucza do hotelu, był umieszczony wraz z resztą w wózku, którego Lindsay nie dała rady ciągnąć. Oskarżył ją o przegraną w tym wyzwaniu. Otrzymał piankę jako trzeci.

Zły lęk[]

Pomógł swojej drużynie znaleźć wszystkie puzzle 3D i utworzyć punkt orientacyjny, którym jest makieta Statuy Wolności (odc. Zły lęk).

Chroń prywatności Pijawko-Ballem[]

Działał jako wolontariusz na Wyspie Kości, oprócz tego odkrył, że jego konsola do gier uległa zniszczeniu (odc. Chroń prywatności Pijawko-Ballem).

Straszne jedzenie[]

W odcinku Straszne jedzenie powitał wraz z kolegami Duncana jako nowego członka drużyny "Chomików", który zamienił się miejscem z Courtney. Podczas wyzwania został pożądlony przez pszczoły i zmierzył się z Alejandro. Wraz z zespołem wygrał wyzwanie, jednak prowadzący odkrył, że Sam oszukiwał, w wyniku czego "konsolowy świr" został wykopany z programu. Ostatecznie zniknął wewnątrz Spłuczki Wstydu zajmując jedenaste miejsce.

Zrujnowany finał[]

Powrócił w finałowym odcinku piątego sezonu Zrujnowany finał na ogłoszenie wyników. Wraz z ośmioma uczestnikami był umieszczony wewnątrz jednego z baloników, który napompował Owen.

Charakterystyka[]

Sam jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest chłopakiem, którego pasją są granie w gry konsolowe. Przez kolegów nazywany jest "nałogowym graczem", ponieważ gry są całym jego życiem. Podczas udziału w programie jest uznawany przez kolegów z drużyny "Toksycznych Szczurów" za najwolniejszego uczestnika w reality show, ponieważ m.in. wolno pompuje wodę podczas jednego z wyzwań. Zaprzyjaźnia się z Brickiem czy Lightningiem. Jego dziewczyną jest Dakota. Jest nękany przez Jo, Scotta, Courtney i Alejandro.

Wygląd[]

Sam

Sam jest dość średnim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Haroldowi, Staci, Noah i Scottowi. Jest wyższy od Dawn i Camerona. Ma średnią budowę ciała, czym dorównuje LeShawnie, Beth i B. Jego cera ma kolor beżowy w jasnej karnacji. Ma krótkie, skręcone, ścięte, rudo-brązowe włosy przypominające dojrzałe owoce kasztanowca i czarne oczy. Zwykle nosi biały t-shirt, na to żółto-beżową bluzę w dwa brązowo-pomarańczowe paski i jeden zielony po środku (czym dorównuje Cody'emu), turkusowe spodnie do kolan w morskiej tonacji, białe skarpetki do kostek i biało-pomarańczowe tenisówki. Jego strój uzupełniają okulary z białymi soczewkami kontaktowymi. W jednej z kieszeni w spodniach ma przy sobie konsolę do gier. Natomiast na jedno z wyzwań, które jest rozegrane w odcinku Ahoj, załogo! zakłada jasno-brązowe szorty kąpielowe do kolan. Swoim wyglądem przypomina postać aktora komediowego, którym jest Seth Rogen.

Cytaty[]

Ogólnie[]

"Yyy... no weź, stary! Wygrana to nie wszystko!"
― Do Ligthinga; odc. Prawda albo laser rekina

Ciekawostki[]

  • Sam, Cameron, Beth i Harold są uczestnikami, którzy noszą okulary.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą szorty kąpielowe.
  • On i Dakota są uczestnikami, którzy zostali wystrzeleni z Miotacza Wstydu więcej niż raz.
    • Dakota została odesłana do domu 3 razy, podczas gdy Sam znalazł się w Miotaczu Wstydu jedynie 2 razy.

Wystąpienia[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Totalna porażka: Plejada gwiazd[]

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamScottDakotaDawnJoStaci
Bohaterskie Chomiki
DuncanCameronMikeSamCourtneyLindsaySierraZoey
Advertisement