Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Salon (ang. Living Room) – jedno z pomieszczeń w mieszkaniu Maksa. Po raz pierwszy pojawia się w filmie pełnometrażowym Nowy dom Bloo.

Opis[]

Salon jest miejscem, w którym znajduje się telewizor oraz komputer (jeszcze jeden znajduje się w pokoju Maksa). W związku z tym, iż pełni jednocześnie funkcję jadalni, jest także miejscem przeznaczonym do jedzenia i spożywania codziennych posiłków. Jego ściany są szare, a podłoga jest pokryta szaro-brązowym dywanem. Po środku stoi duży okrągły stół otoczony trzema stojącymi krzesłami oraz biało-szara kanapa naprzeciw telewizora. Na stole stoi miska pełna różnych owoców. Znajdują się tu również szafa na drobiazgi oraz półka z książkami różnego gatunku. Salon jest połączony z korytarzem i aneksem kuchennym. Oprócz tego znajduje się wyjście na balkon.

Aneks kuchenny[]

W części kuchennej salonu znajduje się lodówka, zmywarka, piekarnik z okapem, mikrofalówka, zlewozmywak, toster i pojemnik na śmieci. W kuchni można znaleźć także szafki z przyborami kuchennymi i produktami spożywczymi.

Korytarz[]

Na korytarzu na ścianach są powieszone różne fotografie. Znajdują się w nim drzwi do łazienki i trzech sypialni.

Ciekawostki[]

Galeria[]

Advertisement