Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Ed, Edd i Eddy

Rycerz Ed (ang. Sir Ed-a-Lot) – pierwszy epizod trzeciego odcinka serialu Ed, Edd i Eddy.

Fabuła[]

Eddy myje samochód swojego brata. Przechodzą tamtędy: Johnny (mówiąc "niezła bryka"), Rolf (pytając, czy otworzyłby w wozie stragan mięsny), Kevin, Nazz (Nazz mówi "ale wóz", a Kevin nazywa Eddy'ego świrem i pytając, komu ukradł samochód, na co Eddy odpowiada pod głośnieniem w radiu muzyki typu rap, na co Nazz i Kevin nie mogąc wytrzymać uciekają) i Chudy Edd. Chudy informuje, że dzwonił do Eda, ale nie wie co z nim. Przychodzą do jego domu, uderzają w jego łóżko (słychać chrapanie) jednak leżała tam rejestracja samochodu. Nagle słychać walenie z sufitu, aż deski opadają. Znajdują Eda w salonie który (przebrany w różową suknię w kwiatki pod zieloną kurtką i brązowy kapelusz z kwiatem na głowie) mówi kumplom, żeby uciekali, na co ci się śmieją. Lecz Ed mówi, że to nie są żarty, kiedy do pokoju wchodzi Sara. Siostra mówi, że na przyjęciu obowiązują eleganckie stroje (czyli suknie), a żeby ich zmusić, by je założyli zaczyna wstrzymywać powietrze tak długo, że zmienia kolory (z czerwonego poprzez zielony, żółty niebieski do fioletowego). W końcu się godzą i przebierają się za sługi Księżniczki (lub królowej). Sara mówi, że jest królową, a oni sługami. Jednak denerwuje się, że jej nie słuchają, a kiedy powtarza to, kim jest, Ed zamiast sługami mówi serwetkami, a Eddy, że brakuje jej tronu i berła. Sara zasiada na tronie z mebli. Wtedy przychodzi Jimmy-Książę. Eddy trzaska drzwiami i na pytanie Sary kto to był mówi "chyba wariat". Sara rozpoczyna turniej rycerski. Ed i Eddy są końmi, a Chudy Edd sędzią. Królowa i Książę rozpoczynają wyścig. Eddy ruszył jak torpeda, a Ed dopiero się obudził. Wygrał Ed i Książę Jimmy. Sara za przegraną wtrąca swojego konia (Eddy'ego) do lochu. Ed uwalnia Eddy'ego i robi z niego błazna dla Królowej. Eddy zaczyna bawić Królewnę, która nazywa go Głupkiem. Wyciąga Edda z kapelusza, żongluje. Aż w czasie żonglowania dochodzi do ukłucia błazna w Kaktus. Robi się zamieszanie przedmioty latają w kółko, Eddy wrzeszczy. Sara zaczyna się śmiać, tak jej wesoło, że sama zaczyna rzucać wazonami, stojakami i lampami, leżakami, a Ed je łapie. Aż w końcu nawet Książę i Księżna dołączają do zabawy i schodzą z tronów. Niszczą lampy i stoliki oraz wazoniki. Skaczą po kanapie, niszczą obrazy i wazony. Bawią się odkurzaczem i kulą do kręgli. Odkurzacz wciąga Edów i dochodzi do wybuchu, dom wyglądał jak po wojnie, ściany i kanapy umorusane na biało, widać rynny z których leje się fetor, dlatego Eddy wpada na plan. Sara i Jimmy wciąż mają mnóstwo energii. Edd dmucha w trąbkę i zarządza ciszę. Teraz to Eddy jest królem, a Ed sługą. Eddy zamyka Sarę w klatce.

Advertisement