Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Atomówki

Rurociągowa panika (ang. Pipeline Panic) - gra zręcznościowa oparta na serialu animowanym Atomówki, wyprodukowana na podstawie filmu pod tym samym tytułem oraz czołówki serialu.

Wprowadzenie[]

Miasto Townsville jest terroryzowane przez czarne charaktery. Genialny wynalazca i naukowiec - Profesor Atomus - musi stworzyć parę idealnych dziewczynek z cukru, słodkości i różnych śliczności. W tym celu musi poprowadzić trzy składniki za pomocą rurociągu.

Zasady gry[]

Zadaniem gracza jest doprowadzenie cukru, słodkości i różnych śliczności do naczynia za pomocą rurociągu. Gracz steruje profesorem za pomocą klawiszy strzałek. Klawisz spacji pozwala wziąć lub łączyć rury. Gracz musi uważać, aby kilkuktrotnie nie spowodować wypadku, w przeciwnym razie gra dobiegnie końca. Gdy graczowi bezbłędnie uda się na każdym poziomie utworzyć rurociąg gracz zobaczy slajdy, gdzie do mieszanki wpada Związek X, w wyniku czego powstają Atomówki, i tym samym wygrywa grę.

Sterowanie[]

  • Strzałki - poruszanie się
  • Spacja - interakcja

Poziomy[]

  • Poziom 1 - Cukier
  • Poziom 2 - Słodkości
  • Poziom 3 - Różne śliczności

Ciekawostki[]

  • Na stronie internetowej CN United States gra liczy 3 poziomy po 5 etapów w każdym. Jednak na stronach niektórych wersji językowych stacji, w tym polskiej, gra liczy 3 poziomy po 3 etapy w każdym.
  • Dźwięki użyte w grze są podobne do tych z gier 8-bitowych na konsolę Nintendo Entertainment System.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement