Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
18grey Uwaga:
Na tej stronie, poniżej, mogą znajdować się treści nieodpowiednie dla niektórych bądź młodszych odbiorców.
(np. wulgarność, brutalna przemoc, tematyka kontrowersyjna, motywy seksualne, poczucie grozy itd.)

Jeżeli uważasz, że może to Ciebie dotyczyć, zaniechaj lektury.
Możesz także wylosować inną stronę.

Treść
Scenariusz

Laboratorium Dextera

Rude Removal (tłum. Usunięcie nieprzyzwoitości) – odcinek serialu Laboratorium Dextera, który nigdy nie został wyemitowany w telewizji. Miał być początkowo wyemitowany jako część odcinka z drugiego sezonu w 1997 roku.

W tym odcinku Dexter i Dee Dee przypadkowo są podzieleni na dwie pary: uprzejmą oraz niegrzeczną. Odcinek został przedstawiony jedynie na kilku festiwalach animacji, a w 2013 roku ukazał się online poprzez Adult Swim.

Wprowadzenie[]

Podczas walki Dexter i Dee Dee przypadkowo dzielą się na dwie pary: dobrze i źle wychowaną.

Streszczenie[]

Dexter tworzy system, który ma za zadanie pozbycie się "nieprzyzwoitości" z Dee Dee. Jednakże Dee Dee uważa, że to właśnie Dexter jest nieprzyzwoity i on powinien skorzystać z nowego wynalazku. Zaczynają walczyć ze sobą i ostatecznie trafiają do maszyny. Przez nieuwagę aktywują system, który dzieli ich na dwie połowiczne pary: dobrze wychowaną oraz niegrzeczną. Niegrzeczni Dexter i Dee Dee są złośliwi i przeklinają. Obrażają własną matkę, a potem niszczą dom oraz laboratorium. Grzeczna para próbuje zmusić niegrzeczną do wejścia ponownie do maszyny. Odcinek kończy się ze sceną, w której mama trzyma mydło, którym zamierza namydlić dzieciom usta tak, aby więcej nie przeklinały.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Produkcja[]

Odcinek został wyprodukowany podczas produkcji drugiego sezonu serialu w 1997 roku i trwa 7 minut. Był reżyserowany przez Roba Renzettiego oraz napisany przez Chonga Lee i Craiga McCrackena. Odcinka jednak nie dopuszczono do emisji w telewizji. Genndy Tartakovsky, twórca serialu, skomentował, iż "nie spodobał się standardom"[1]. Linda Simensky, ówczesna wiceprezydent ramówki Cartoon Network, powiedziała: "Nadal uważam, że odcinek jest bardzo zabawny. Być może lepiej by było, gdyby został wyemitowany późno w nocy."[2] Calvin Wong, pracujący przy scenopisie dla Zwyczajnego serialu, powiedział, iż Cartoon Network zaprzeczyło, iż odcinek jest w ich bibliotece[3]. W końcu odcinek opublikowano na YouTube oraz oficjalnej stronie Adult Swim w styczniu 2013 roku z uwagi na prośby fanów na Twitterze, w ocenzurowanej wersji.

Ciekawostki[]

  • Odcinek zawiera dwa stereotypy kulturowe: grzeczni Dexter i Dee Dee posługiwali się brytyjską odmianą języka angielskiego, niegrzeczni zaś akcentem nowojorskim.

Przypisy

Advertisement