Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Ten artykuł potrzebuj więcej linków do innych artykułów, aby był zintegrowany w pełni z resztą encyklopedii.
Pomóż wzbogacić ten artykuł poprzez dodanie linków do zawartości powiązanej z treścią tego artykułu. ~lipiec 2016
Ed, Edd i Eddy

Rolf – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Ed, Edd i Eddy.

Charakterystyka[]

Syn pasterza, pochodzący prawdopodobnie z regionów niemieckojęzycznych. Często wspomina o Odynie i swojej przyjaciółce Grecie z Norwegii. Opowiada dzieciom z Zaułka nudne historie, zazwyczaj o swojej babci lub o sobie samym. Cały czas wykonuje zadania, które zleca mu ojciec, jak np. robienie porządku w ogródku jego domu i zajmowanie się zwierzętami (które są najlepszymi przyjaciółmi Rolfa). Jego pupile to kozioł Victor, prosiak Wilfred i kura Gertruda.

Rolf kultywuje różne zwyczaje europejskie, które są bardzo dziwne dla innych tubylców. Ma on też duże kompleksy i wielu rzeczy nie rozumie, mówi innym akcentem. Wśród rówieśników najbardziej lubi Kevina, choć oboje bardzo się różnią. W piątej serii jego ubiór wzbogacono o bordowy sweter. Rolf jest przywódcą Strażników Miejskich, zajmujących się porządkiem w zaułku. Jest prawie tak samo silny fizycznie, jak Ed.

Wygląd[]

Ma niebieskie włosy i ubiór podobny do Eddy'ego: żółtą bluzkę z czerwoną, poziomą linią i niebieskie spodnie.

Advertisement