Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Chojrak – tchórzliwy pies

Rodzice Chojraka (ang. Courage's Parents) – fikcyjne postacie występujące w serialu animowanym Chojrak – tchórzliwy pies.

Historia[]

Historia rodziców Chojraka ukazana jest w odcinku Szczenięce lata. Henryk i jego żona opiekowali się Chojrakiem, aż feralnego dnia musieli z nim przyjść do weterynarza. Ten porwał ich i wystrzelił w kosmos, w celu założenia hodowli psów na odległym księżycu. Prawdopodobnie spędzą resztę życia poza Ziemią. Po latach Chojrak ponownie spotyka weterynarza i wysyła go na księżyc, gdzie ten zostaje zagryziony przez uprowadzone przez siebie psy.

Charakterystyka[]

O rodzinie Chojraka możemy się dowiedzieć niewiele. Rodzice Chojraka są postaciami w serialu. Są rodzicami tytułowego bohatera. Z wyglądu przypominają jego samego. Pojawiają się w odcinku Szczenięce lata najpierw w przeszłości bohatera, a później pod sam koniec kiedy weterynarz zostaje zaatakowany.

Wygląd[]

Rodzice Chojraka są trochę wyżsi niż ich syn. Ich sierść ma kolor różowy w czarno-białe łaty. Tata bohatera ma wąsy, mama zaś ma szminkowany pyszczek i niebieską torebkę, nosi żółty kapelusz i pantofle.

Ciekawostki[]

  • W odcinku Szczenięce lata dowiadujemy się, że ojciec Chojraka ma na imię Henryk.
Advertisement