Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Tom i Jerry

Robin Starling - fikcyjna postać występująca w filmie pełnometrażowym Tom i Jerry: Wielka ucieczka.

Historia[]

Wczesne życie[]

Z filmu o wczesnym życiu Robin dowiadujemy się niewiele. Przyszła na świat jako jedyna córka zamożnych państwa Starlingów. Podczas porodu jej matka zakończyła swoje pracowite życie, a ojciec sam ją wychował. Gdy miała 8 lat, jej ojciec zbudował dla niej domek o nazwie "Gniazdko Robin", gdzie przyjeżdżali raz w roku.

Właściwa historia[]

Właściwa historia małej Robin ma miejsce w filmie Tom i Jerry: Wielka ucieczka. Gdy jej ojciec był w Tybecie (gdzie zaginął), dziewczynka została pod opieką Ciotki Figg, która strasznie jej nie znosiła z całego serca. Jej pokój zajął należący do strasznej opiekunki jamnik Ferdynand, a biedna Robin musiała spędzić noc na strychu. Postanowiła uciec z domu w poszukiwaniu ojca. Po drodze spotkała pod mostem Toma i Jerry'ego. Opowiedziała im całą historię. Jednak wkrótce została złapana przez policjanta i przyprowadzona do domu, gdzie czekała na nią niespodzianka. Ciotka Figg wymierzyła jej karę za ucieczkę z domu - zakaz jedzenia kolacji.

Gdy kobieta zamknęła dziewczynkę na strychu, Tom i Jerry postanowili przekazać jej wiadomość, że jej ojciec się odnalazł. Jednak zostali nakryci przez ciotkę Figg, złapani i uwięzieni przez Doktora Jabłuszko. Później ostatecznie udało im się uciec z jego rąk i odnaleźć uwięzioną na strychu Robin. Przyjaciele pomogli jej po raz kolejny uciec z domu w poszukiwaniu ojca. Podczas ucieczki tratwą dziewczynka i zwierzaki zderzyli się z statkiem.

Następnego dnia Robin obudziła się w dziwnym miejscu. Okazało się, że znalazła się w lunaparku należącym do Kapitana Kiwi i jego towarzysza Skrzeka. Właściciel lunaparku postanowił ją przetrzymać na Diabelskim Młynie aż do przyjazdu jej ciotki. Wkrótce Tom i Jerry pojawili się w parku rozrywki, aby jej pomóc. Jednak nasi bohaterowie byli ścigani przez ciotkę Figg i jej ludzi. Uciekli parostatkiem i schronili się w domu letniskowym, gdzie wrogowie ich dopadli. Tam nagle wybuchł pożar.

Gdy Robin i jej zwierzęcym przyjaciołom udało się pokonać straszliwą ciotkę i jej służącego, na ratunek przyleciał ojciec dziewczynki i pomógł córce wskoczyć na pokład helikoptera. Po tym zdarzeniu Robin była załamana z powodu śmierci jej przyjaciół. Okazało się jednak, że Tom i Jerry przeżyli wypadek. Pod koniec filmu dziewczynka pokazała im ich nowy dom.

Charakterystyka[]

Robin Starling jest postacią z filmu Tom i Jerry: Wielka ucieczka. Jest dziewięcioletnią dziewczynką pochodzącą z zamożnej rodziny. Oczko w głowie ojca. Piękny wygląd odziedziczyła po matce. Sprawia radość samotnie wychowującemu ją ojcu. Jej opiekunka, ciotka Figg bardzo jej nie znosi - znęca się nad nią i często zamyka ją na strychu. Jej przyjaciółmi są Tom i Jerry.

Wygląd[]

Robin jest średniego wzrostu. Ma szczupłą budowę ciała. Jej cera ma jasną karnację. Jest podobna do matki - ma długie do ramion blond włosy przepasane średnioróżową opaską, duże niebieskie oczy i różowy błyszczyk na ustach. Ubiera się w różowy t-shirt ozdobiony białymi paskami, czerwoną kamizelkę, dżinsowe spodnie, białe skarpetki i biało-niebieskie tenisówki.

Zobacz też[]

Advertisement