Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Rise of Nindroids (tłum. Pochodzenie Ninja Droidów) - przygodowa gra internetowa oparta na serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Wprowadzenie[]

W krainie Ninjago dzieje się coś złego. Czterech ninja - Kai, Cole, Jay oraz Zane z przerażeniem odkrywają, że ich nauczyciel - Mistrz Wu - został porwany i uwięziony w fabryce Borg Industries przez Generała Cryptora oraz jego armię Ninja Droidów. Gracz musi najszybciej pomóc im go uwolnić zanim będzie za późno.

Zasady gry[]

Celem gry jest pomóc Kai'owi, Jay'owi, Zane'owi oraz Cole'owi dostać się do Borg Industires i uwolnić ich nauczyciela - Mistrza Wu ze szponów Mrocznego Władcy. Gracz steruje czterema postaciami za pomocą klawiszy strzałek. Klawisz Spacji powoduje atak. Każda z postaci ma specjalne umiejętności: Kai potrafi ściąć mocne korzenie, Jay - chodzić po suficie, Zane - wykonać podwójny skok, Cole zaś - huśtać się. Aby uratować mistrza gracz musi przejść cztery poziomy. Na każdym z nich poziom trudności się zmienia: na pierwszym etapie poziom trudności jest niski, na dwóch kolejnych - średni, a na ostatnim - wysoki. Po prawej stronie ekranu znajduje się pasek zdrowia w kształcie rzędu serc. Gracz nie może pozwolić, żeby poziom zdrowia spadł do zera, w przeciwnym razie gracz wróci do punktu wyjścia. Musi także unikać ataków maszyn, bomb i armii Ninja Droidów. Na końcu gry toczy się walka z Generałem Cryptorem. Gdy graczowi uda się pokonać przywódcę Ninja Droidów, a Mistrz Wu zostanie uratowany, gra zakończy się sukcesem.

Sterowanie[]

  • Strzałka w prawo - bieg w prawo
  • Strzałka w lewo - bieg w lewo
  • Strzałka w dół - unik
  • Strzałka w górę - skok
  • Spacja - atak

Poziomy[]

  • Labirynt Hiroshiego
  • Obrzeża Ninjago City
  • Centrum miasta
  • Borg Industries

Bohaterowie[]

Drużyna ninja[]

Wrogowie[]

Ciekawostki[]

  • W grze nie pojawiają się Nya, Lloyd i Garmadon.
Advertisement