Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Robotboy

Ratunek robota (ang. Robot Rescure) – internetowa, zręcznościowa gra akcji oparta na serialu animowanym Robotboy, sequel gry Porwanie Tommy'ego.

Wprowadzenie[]

Mija kilka tygodni od wydarzeń, które miały miejsce w grze Porwanie Tommy'ego. Pewnego dnia w mieście Area Bay w stanie Chicago dzieje się coś potwornie złego – Tommy i Lola giną bez śladu. Robotboy podejrzewa, że sprawcą ich porwania jest Doktor Kamikaze, który planował na nim zemstę. Nasz bohater nie może do tego dopuścić i natychmiast wyrusza na odsiecz przyjaciołom.

Zasady[]

Zadaniem gracza jest pomóc Robotboyowi dostać się do wnętrza wulkanu oraz uratować Tommy'ego i Lolę ze szponów złego geniusza. Steruje nim za pomocą myszy. Lewy przycisk myszy wywołuje atak pięścią lub strzelanie. Klawisz spacji powoduje unik. Po drodze zbiera znajdujące się na planszy trzy baterie tak, aby Roboś przeszedł na tryb superaktywowany. W grze jest pięć plansz: Miasto, Rzeka, Lodowa jaskinia, Wnętrze wulkanu i Laboratorium. Gdy graczowi uda się bez utraty szansy przejść wszystkie i pokonać Doktora Kamikaze, Tommy i Lola będą wolni, a gra zakończy się sukcesem.

Sterowanie[]

  • Mysz – poruszanie się
  • Lewy przycisk myszy – atak
  • Spacja – unik

Lista poziomów[]

  • Miasto
  • Rzeka
  • Lodowa jaskinia
  • Wnętrze wulkanu
  • Laboratorium

Bohaterowie[]

Advertisement