Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Pysia Cola (ang. Pinecone Cola) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Charakterystyka[]

Pysia Cola jest postacią epizodyczną w serialu. Pojawia się po raz pierwszy w odcinku Nowy dom Bloo. W odcinku Czas adoptokalipsy jest uczestniczką Adopcyjnej Soboty.. W odcinku Od zbrodni do zbrodni dostaje od Pana Zająca szlaban. W odcinku Wspólne zdjęcie bierze udział w rodzinnej fotografii. W filmie średniometrażowym Poszukiwany Chudy spotyka się ze swoją twórczynią o ognistorudych włosach. W odcinku Psikusowa wojna przenocuje z innymi przyjaciółmi noc w hotelu. W filmie pełnometrażowym Więźniowie wyobraźni jest zaniedbywana z powodu nagłego zniknięcia Franki. W odcinku Straszny dzień wyzwań zostaje wyeliminowana przez Bloo w Wielkim Turnieju Wyzwań. W odcinku Bloo żegna się z Maksem bierze udział w przyjęciu pożegnalnym dla Maksa.

Wygląd[]

Pysia Cola jest zmyśloną smoczycą i mieszkanką domu pani Foster. Jej ciało ma kolor czerwony, skrzydła są czarne, a szyja jest bardzo długa. Nosi czarne spodnie.

Ciekawostki[]

  • Pomimo występu w trzynastu odcinkach, tylko w jednym miała wypowiadaną kwestię.
Advertisement