Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Scenariusz odcinka

Profesor Atomus Miasto Citiesville, ojczyzna najlepszych laboratoriów naukowych na świecie.
Bójka Ale dlaczego my tam jedziemy?
Profesor Atomus Ponieważ przyjąłem ofertę nowej posady, a to wymaga, żebym w tym mieście żył i pracował.
Bajka Papa, Townsville...
Profesor Atomus Nawet nie wiecie, jak mnie cieszy przeprowadzka. Nowa praca, nowy dom, nowi przyjaciele... nie mogę się tego doczekać. Z tego co słyszałem, Citiesville to fantastyczne miasto.
Rabuś Wychodzę na robotę i zaraz wracam.
Profesor Atomus Dojechaliśmy cali i zdrowi.
Profesor Atomus No i co? Czy tu nie jest ciekawie? To wygodnie, że łazienka jest tak blisko kuchni. Prawda, dziewczynki?
Bójka Nie widzę jej. Profesorze, jak trafimy do szkoły, jeśli nie wiemy, gdzie ona jest?
Dziewczynka Cześć, jesteście te nowe? Tak? A niech mnie... Macie niesamowite sukienki!
Bójka Ładne?
Dziewczynka Wstrętne!
Bójka W razie potrzeby możemy opuszczać szkołę.
Nauczyciel Siadać.
Bójka Ale...
Bajka A on...
Bójka, Brawurka Dmuchnął...
Atomówki Profesorze, możemy wyjść i uratować miasto?
Profesor Atomus Koniec lekcji?
Bójka Profesorze, podoba Ci się to miasto...?
Profesor Atomus Niezwykle! Ja je po prostu uwielbiam! Tak się żyje w mieście! A ci ludzie, ten miejski gwar... czujecie tę energię? JA KOCHAM TO MIASTO!
Mężczyzna A zamknij się, ty kretynie!
Profesor Atomus Mieszczuchy. A jak było w szkole?
Bójka No fajnie, fajnie.
Brawurka (równocześnie) Tak, nie było źle, szkoła niczego sobie, dzieciaki też...
Bajka (równocześnie) Szkoła bardzo fajna...
Profesor Atomus Świetnie!
Bajka, Brawurka (do Bójki) Dzięki...
Bójka Musimy dogadać się z tutejszym burmistrzem i zaprowadzić tu porządek. Jesteśmy Atomówki, superbohaterki i chciałybyśmy zaoferować burmistrzowi naszą pomoc.
Sekretarz Aha, to doprawdy ciekawa propozycja... niestety, ten, kto nie jest umówiony, nie wejdzie do gabinetu.
Sekretarz Panny Atomówki?
Bójka Tak!
Sekretarz Pan burmistrz może was teraz przyjąć.
Burmistrz Citiesville Śmiało, śmiało!
Urzędnik To jest ten dokument, o który pan prosił.
Burmistrz Citiesville Podpisuję... słucham? W czym mogę pomóc?
Bójka Chodzi o to, że to my chcemy panu pomóc. Jesteśmy Atomówki, superbohaterki, posiadamy supermoc i zawsze walczymy ze złem i występkiem.
Bajka Umiemy latać, łi łi, fiu fiu!
Bójka I mamy specjalny telefon, przez który zawsze będzie pan mógł nas wezwać.
Burmistrz Citiesville Dziękuję, ale mam już komplet telefonów, więc idźcie z tym gdzie indziej, bo jestem teraz bardzo zajęty.
Bójka Powiedz coś...
Brawurka Jesteśmy odważne i umiemy każdego pokonać.
Burmistrz Citiesville Tak, słucham?
Sekretarz Szef policji na dziewiątce. Mówi, że to ważne.
Burmistrz Citiesville O co chodzi?
Szef policji Tom! Znowu mamy napad na miejski bank! Nie mam już więcej policjantów, proszę o pomoc!
Burmistrz Citiesville Pracuję nad budżetem, co więcej mogę zrobić?
Bójka Napad na bank, zaraz pokażemy co potrafimy.
Policjant Uwaga, wszystkie wozy. Przejechali obok szpitala i teraz jadą na północ.
Bójka Uciekają!
Złodziej 1 No jazda!
Atomówki To jeszcze nie koniec!
Złodziej 1 Ej, zjeżdżajcie stąd, gnojki.
Brawurka Gnojki?!
Bójka Wjechali na most! Szybko, robimy Gwiazdę!
Bójka Mieszkańcy Citiesville! Koniec ze strachem! To my, wasze wybawicielki, dzielne Atomówki! Zapewniamy waszemu miastu spokój i bezpieczeństwo! Nie trzeba nam dziękować, to był nasz obowiązek.
Brawurka Ej, uciekajmy...
Bójka Jesteśmy.
Profesor Atomus Miałyście dobry dzień, prawda?
Brawurka Och, Profesorze...
Bójka Tak, dla nas bardzo dobry. Halo? Tak, jasne. To burmistrz, wzywa nas do siebie.
Burmistrz Citiesville Chciałbym was o coś zapytać. Czy uważacie, że zniszczenie naszego mostu to był rozsądny pomysł?
Bójka Ale...
Burmistrz Citiesville Nie. Pewnie nie wiecie, że złodzieje których złapałyście, ukradli gdzieś około 400 dolarów? A wy, bezmyślnie niszcząc most, naraziłyście nasze piękne miasto na milionowe straty! Nigdy go nie odnowimy! Tak się składa, że ten most jest, a raczej był... historycznym zabytkiem oraz godłem naszego miasta. Był również jedyną przeprawą przez rzekę! Teraz już nikt nie przyjedzie do Citiesville! I moje miasto... umrze... Oto zarządzenie zabraniające używania supermocy. To znaczy, że będziecie ścigane prawem, jeśli jeszcze raz użyjecie swoich sztuczek w granicach Citiesville. Teraz wynocha z mojego biura.
Pilot helikoptera Uwaga, tu patrol powietrznej policji! Lecicie w strefie, gdzie jest zakaz lotów! Musicie natychmiast wylądować!
Brawurka Pójdziemy piechotą.
Bajka Dobrze, że nie strzelał.
Hipis Hej, co za ślicznotki. Jakie czyściutkie!
Włóczęga Cześć, zbieram 2 miliony dolarów. Dorzucicie się? Ech, głupie dzieciaki! Nie znają radości dawania!
Brawurka O rety...
Bajka No i co?
Brawurka Mieszkamy na drugim brzegu, prawda?
Brawurka Zimno. Zimno i zimno...
Profesor Atomus I co? Cóż tam u burmistrza?
Bójka Profesorze, powinnyśmy powiedzieć to od razu!
Brawurka Tu jest wstrętnie!
Bajka Chcę do domu!
Bójka Chciałyśmy to powiedzieć, ale nie mogłyśmy. Byłeś tu taki szczęśliwy... płaczesz?
Atomówki Płaczesz?
Profesor Atomus O boże... Tak czekałem, kiedy wreszcie to powiecie! Och, nienawidzę tego miasta! Nie znoszę, nie znoszę, nie znoszę! Dokuczają mi w pracy, przezywają wieśniakiem... co wy na to, dziewczynki?
Bajka Papa, wstrętne Citiesville!
Narrator Witaj, kochane miasto Townsville! I tak oto po raz kolejny wszystko dobrze się skończyło dzięki Atomówkom.
Advertisement