Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Scenariusz odcinka

Narrator Miasto Townsville. Świat pełen drobnych spraw, gdzie drobne przestępstwa są na porządku dziennym. Powstaje zatem pytanie: Kim do licha są ci drobni kieszonkowcy, którzy okradają niespodziewających się niczego mieszkańców Townsville?
Señora Argentina To ja, rzecz jasna.
Narrator Kto to powiedział?
Señora Argentina Tu, na dole!
Narrator Ty?
Señora Argentina Tak, ja. Jestem Señora Argentina, duchowe medium i sprawczyni tego całego zamieszania. A to jest mój kumpel, Fred.
Gąsior Fred Serwusik.
Narrator Aaa, wróżąc ludziom, że im fortuna sprzyja, podstępnie zbijasz fortunę?
Señora Argentina Perfidne, co?
Narrator Zapewne Phil Anthrop, hojny dobroczyńca, w pełni się z tym zgodzi. Tak samo jak Po Zwij Mnie, słynny japoński prawnik, że nie wspomnę już o Paulu Magnetycznym, magnacie magnezowym. Oto kilku mieszkańców Townsville, którzy zostali obrabowani przez to zuchwałe medium. A gazety donoszą: Wielkie oszustwa małego medium!
Señora Argentina I właśnie dlatego muszę się ciągle przenosić. Na peryferiach miasta nigdy mnie nie znajdą. A teraz wybacz mi, kochany, ale spodziewam się klienta. Jest umówiony na szesnastą.
Narrator No nie, to Burmistrz Townsville. Kto jak to, ale on powinien czytać gazety.
Señora Argentina Proszę wygodnie usiąść, drogi panie Burmistrzu.
Burmistrz Townsville Jejku, znasz się na rzeczy...
Señora Argentina Chyba wyczuwam obecność zmarłych krewnych...
Burmistrz Townsville Tak, rzeczywiście mam zmarłych krewnych.
Señora Argentina Nieboszczka... ciotka?
Burmistrz Townsville Tak, tak, mam taką jedną! Niebywałe...
Señora Argentina Tak, to pańska zmarła ciotka jest z nami. Ciotka A... B... C, D, E... F... Ger...
Burmistrz Townsville Gertruda?! Stara ciotka Gertruda?
Señora Argentina Właśnie ta.
Burmistrz Townsville Jejku, chce ze mną rozmawiać? Jak leci, ciociu?
Narrator Argentina, swą fałszywą przepowiednią, wywołuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Zapuśćmy żurawia na gąsiora. Fred, wspólnik Señory Argentiny, zaprawiony w bojach mistrz kradzieży kieszonkowych, opróżnia kieszenie niczego niespodziewających się klientów z wszelkich kosztowności. Tymczasem...
Burmistrz Townsville Jejku, niesamowite! Jak Ty to robisz?
Señora Argentina Dobre medium nie ujawnia swojej kuchni.
Burmistrz Townsville Myślałem, że to dotyczy tylko kucharzy.
Señora Argentina Nieważne, dycha się należy.
Burmistrz Townsville Reszty nie trzeba.
Narrator Burmistrz pod wrażeniem odbytego seansu poczuł się lżejszy, ale kiedy dotarł do bram miasta, zorientował się, że nie ma klucza i to nie byle jakiego klucza, lecz klucza do bram miasta. Kiedy wrócił, by odzyskać swoją własność, okazało się, że Señora Argentina i Fred zwiali, a Burmistrz pozostał bez klucza poza bramami Townsville.
Burmistrz Townsville Jak zwykle...
Narrator Oto jesteśmy przed domem Profesora Atomusa, twórcy i ojca słynnych Atomówek walczących ze złem. Właśnie otrzymały pilny telefon od Burmistrza.
Bójka Co się dzieje? Znowu? Stoi pan pod bramą miasta? Od środy? Dziś jest sobota i dzwoni pan dopiero teraz?
Burmistrz Townsville W planie taryfowym mam darmowe minuty w weekend.
Narrator Atomówki dotarły szybciej niż wybrzmi "Profesor Atomus".
Burmistrz Townsville Profesor Ato...
Atomówki Jesteśmy!
Burmistrz Townsville A niech to, ale szybko!
Narrator Burmistrz wyjawił szczegóły swojej żenującej przygody.
Brawurka Zaraz, zaraz. Czegoś tutaj nie czaję... Radził się pan jakiegoś medium w sprawach naszego miasta?
Burmistrz Townsville Nie, nie, ależ skąd, to byłoby głupie. Prosiłem o radę zmarłą ciotkę.
Narrator Niekompetencja Burmistrza nie zwalnia Atomówek z ich obowiązku. Wyruszyły więc szybciej niż wybrzmią słowa "Marna telewizja".
Burmistrz Townsville Marna te...
Atomówki Na razie!
Burmistrz Townsville Niech to...
Narrator Nie znalazły jednak medium i w końcu zebrały się w biurze Burmistrza by omówić strategię.
Bajka To wszystko na nic. W mieście są setki takich niskich kobiet.
Narrator Bajka ma rację. To jakby próbować trafić w cel, rzucając rzutką na oślep. Los musi im dziś sprzyjać i jeśli faktycznie będzie im sprzyjać, Señora Argentina i Fred znajdą się dokładnie na linii strzału.
Señora Argentina Co znowu?
Narrator Gdy Atomówki zobaczyły, że trafiły w cel, poleciały przeprowadzić śledztwo. Niestety, po Señorze Argentinie nie było nawet śladu.
Bójka Patrzcie, co tu leży.
Bajka, Brawurka Co to jest?
Bójka Karta do tarota. Jest gorzej, niż nam się zdawało!
Bajka A co nam się zdawało, Bójko?
Bójka Mamy do czynienia nie z jakimiś drobnymi przestępcami, ale... z tarorystami!
Brawurka Rajku, spójrzcie!
Narrator Señora Argentina uciekając, zostawiła za sobą z kart tarota ślad, który poprowadził prosto do jej nowej kryjówki.
Bajka Dorwijmy ją.
Brawurka Dobra, wróżę jej nieziemski wycisk.
Bójka Nie, czekajcie. Mam dużo lepszy pomysł. Jesteś gotowa?
Brawurka Tak!
Bójka A Ty, Bajko?
Bajka Gotowa. (niższym głosem) Gotowa.
Bójka Super, zaczynamy operację "Fałszywe medium w akcji".
Narrator Dzięki niezwykłemu talentowi do kamuflażu, Atomówkom udało się wejść do namiotu Argentiny jak zwykłym klientom.
Señora Argentina Och, witam. Spodziewałam się kogoś takiego.
Bajka Rzeczywiście jest dobra.
Bójka Cii...
Bajka Przepraszam...
Señora Argentina A więc co chciałby pan usłyszeć? Mam przepowiedzieć pana losy?
Bajka Losy? Nie, dziękuję, nie gram na loterii.
Bójka Bajko...
Bajka To znaczy, oczywiście. Przecież właśnie po to tu jestem, u osoby, która jest do tego uprawniona.
Señora Argentina Bardzo słusznie, proszę siadać.
Narrator Co też uczyniły. Gdy Señora Argentina snuła swą fałszywą przepowiednię, gąsior wyruszył na łowy.
Gąsior Fred Czy to jakaś aluzja?
Narrator Ale kiedy Fred zajrzał do kieszeni, nie znalazł tam ani portfela ani biżuterii, znalazł Brawurkę.
Señora Argentina Rany, to są Atomówki! Zmywajmy się!
Narrator Gdy karty zostały odkryte, a Atomówki leżały rozpłaszczone Señora Argentina i Fred chytrze wymknęli się tylnymi drzwiami i odlecieli astronolotem. Gdy tylko Atomówkom udało się oswobodzić, wyruszyły w pościg i bez kłopotu wytropiły Argentinę na Wyspie Kłopot. Tam Señora Argentina z miejsca udała się do miejscowego sklepiku voodoo.
Señora Argentina Poproszę kukły trzech Atomówek, pudełko szpilek i jeszcze paczkę owocowych żelek.
Sprzedawca Należy się 20 dolarów.
Señora Argentina Reszty nie trzeba.
Narrator Tymczasem...
Bójka Patrzcie, to ona.
Bajka Do tego ma nasze podobizny.
Brawurka I pudełko szpilek.
Bójka Po kiego grzyba jej takie starocie?
Narrator Już po pierwszym ukłuciu dziewczynki poczuły intrygę.
Bójka Aał!
Brawurka Aałał!
Bajka Moja kość ogonowa!
Narrator Utraciwszy nad sobą kontrolę, Atomówki pikowały, rozbijając się w końcu w kolczastych krzakach. Niepocieszona Señora Argentina związała kukły i powiesiła je na gałęzi nad przepaścią. Rzecz jasna, prawdziwe Atomówki zadyndały zawieszone w powietrzu. Gdy tylko Argentina wyeliminowała dziewczynki z gry, zawróciła do Townsville, by kontynuować swój niecny proceder. Zaś gazety trąbiły: Kieszonkowiec przyszpilił Atomówki dzięki szpili i kieszonkowym kukłom. Jak długo los Atomówek będzie wisiał na włosku? Czy Burmistrz dostanie się z powrotem do miasta? Czy Señora Argentina podzieli się żelkami? Dowiecie się o tym już w następnym, fascynującym odcinku Cuda Voodoo, czyli nie złapiesz mnie, Argentino!
Spiker A teraz słówko od sponsora.
Panna Sarabella A pan znowu te kiszone ogórki?
Burmistrz Townsville Nie mogę się im oprzeć, Panno Sarabello. Jestem uzależniony, przyznaję...
Panna Sarabella Powinien pan spróbować ogórkowych plastrów.
Burmistrz Townsville Dlaczego?
Panna Sarabella Rzucić z tym nałóg to bułka z masłem.
Burmistrz Townsville Wspaniały pomysł, Panno Sarabello!
Burmistrz Townsville Miała pani rację, ogórkowy plaster jest super. A zwłaszcza w bułce z masłem!
Burmistrz Townsville No tak...
Spiker Ogórkowy plaster. Gdy chcesz rzucić kwaszone, a nawet, gdy nie chcesz.
Narrator Powróćmy jednak do naszych bohaterów. Ostatnio cwana wiedźma i jej gąsior gnali do Townsville, by okradać łatwowiernych mieszkańców. Dzielne Atomówki były w kłopotliwym zawieszeniu, a Señora Argentina rozprawiała się z kukłami voodoo, co z kolei sprawiało, że także prawdziwe Atomówki dyndały ciągle nad przepaścią. Na szczęście, popyt na gadżety z filmu Atomówki był tak wysoki, że miejscowy kolekcjoner świsnął kukiełki, by wystawić je na aukcji internetowej. A to cwaniaczek!
Bajka Hura!
Brawurka Teraz dorwiemy tego gąsiora z gąsiareczką!
Bójka Nie, mam o wiele lepszy pomysł. Poproszę kukłę w kształcie Freda.
Sprzedawca Należy się 5 dolarów.
Bójka Reszty nie trzeba.
Narrator I tak oto Atomówki opuściły wyspę, by zrealizować swój plan.
Bójka Nie ma nic lepszego niż pieczony drób!
Brawurka Jak ja to lubię, mniam mniam!
Bajka Ja biorę szyjkę!
Narrator Być może Señora Argentina będzie akurat tamtędy przelatywać i zobaczy tę osobliwą scenę. Może patrząc przez lunetę, ujrzy...
Señora Argentina Ależ to mój Fred!
Narrator Przeczuwając, że tym razem Gąsior może się sparzyć, Señora Argentina zawróciła samolot, ruszyła do natarcia i z wielką determinacją pikowała w dół, ale rozbiła się i wylądowała z Fredem na grillu, gdzie im się wcale nie upiekło, jak to się mówi. A odzyskane dobra wróciły do prawowitych właścicieli. Zaś Burmistrz wrócił do Townsville szybciej niż wybrzmią słowa "Sezamie, otwórz się!".
Burmistrz Townsville Sezamie, o...
Atomówki Bardzo proszę!
Burmistrz Townsville O kurczę...!
Narrator Señora Argentina i Fred uwędzeni za kratami, już nigdy nikomu nic nie zwędzą. A w gazetach czytamy: Surowa kara dla skruszonej gęsi i medium! I tak oto po raz kolejny, zło i występek musiały ustąpić przed ogrodowym grillem Atomówek!
Advertisement