Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Przedszkole "Pod Dębami" (ang. Pokey Oaks Kindergarten) – jedno z miejsc w mieście Townsville, w którym rozgrywa się akcja serialu animowanego Atomówki. Budynek, w którym uczą się Atomówki.

Opis[]

Przedszkole "Pod Dębami" jest największą placówką oświatową w mieście - uczęszczają do niej Bójka, Bajka, Brawurka, Mitch Michelson, Elmer Sglue i wielu innych uczniów. Budynek jest cały otynkowany na jasnoróżowo, posiada płaski dach w kolorze popielatym i kilka okien. Na obu zewnętrznych ścianach w wewnątrz szkoły znajduje się dzwonek sygnalizujący początek i koniec zajęć oraz przerwę między nimi. Przed budynkiem placówki znajduje się tablica z jej nazwą.

Wewnątrz przedszkola znajduje się sala do zabawy i nauki, z której korzystają Atomówki oraz pozostałe przedszkolaki. Ściany są pomalowane na żółto. Wiszą na nich obrazki, tablica ze zdjęciami i rysunkami, wzory matematyczne, zielona tablica szkolna oraz - ponad nią - alfabet i zegar. Przy ścianach stoją szafy z przyborami szkolnymi, zabawkami, pracami dzieci i dokumentami, zlew oraz regały z książkami i kwiatami. Na jednej z szafek stoi szklane akwarium z chomiczką Twiggy. Podłoga jest pokryta różowym, puchatym dywanem. Po środku klasy stoi biurko dla nauczycielki oraz niskie stoliki dla dzieci i krzesełka, z których korzystają podczas lekcji rysunku, nauki czytana, itp.

W sali przedszkolnej są troje drzwi:

  1. drzwi frontowe - prowadzą na ulicę, wchodzi się nimi do środka;
  2. drzwi gabinetu przedszkolanki - jest za nimi biuro Panny Keane, czasem wzywa doń rodziców wyjątkowo niegrzecznych dzieci;
  3. tylne drzwi - wychodzi się nimi na boisko i plac zabaw.

Placówka posiada otoczone płotem boisko połączone z placem zabaw. Na boisku szkolnym można zauważyć zjeżdżalnie, piaskownice, huśtawki, równoważnie, karuzele oraz boisko do gry w klasy, piłkę nożną czy koszykówkę. Prócz tego, tuż obok tylnych drzwi przedszkola stoi maszt z zawieszoną na nim flagą Stanów Zjednoczonych.

Lista uczniów[]

Główni uczniowie[]

Pozostali uczniowie[]

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Uczniami, którzy pojawili się tylko raz w placówce, jest Gang Gangreniaków.
  • Robin Snyder nigdy nie pojawia się w przedszkolu.
  • W czterech pierwszych seriach kreskówki przedszkole ma ten sam, uproszczony wygląd, jednak w dwóch ostatnich jego fasada zostaje zmieniona. Nowy budynek występuje również w odcinku specjalnym Walka przed Gwiazdką.
  • W odcinku Zmarszczówki z powodu złego stanu technicznego przedszkole zostało zamknięte, a Panna Keane i jej uczniowie przenieśli się do Szkoły Powszechnej "Midway".
  • Często błędnie jest nazywane szkołą.
  • Podobnie jak w przypadku wielu budynków w serialu, przedszkole wydaje się większe od wewnątrz, niż z zewnątrz - być może przyczyną jest sposób widzenia kilkuletniego dziecka, któremu wszystko wydaje się wielkie.
Advertisement