Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Proto Sam-X - jeden z obiektów występujących w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis[]

Proto Sam-X jest obiektem pojawiającym się w serialu. Jest opancerzonym pojazdem bojowym, zaprojektowanym i zbudowanym przez Nyę, która długo marzyła o jego stworzeniu. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Droga milczącej pięści, w którym Lloyd i jego ojciec odkrywają go. Pojazd jest wciąż niedokończony. Głównym kolorem wehikułu jest biały. Ma dwa koła mniejsze, dwa większe. Felgi mają kolor złoty. Z przodu widnieją dwie złote katany oraz dwie przednie lampy. Z tyłu znajduje się siedzenie wraz z flagą. Dodatkowo obok znajdują się dwa działka oraz hak. Siedzenie obraca się dookoła. W pojeździe mieszczą się dwie osoby: kierowca i operator działek.

Role w odcinkach[]

  • Droga milczącej pięści - w tym odcinku mistrz Garmadon i jego syn Lloyd po raz pierwszy odkrywają pojazd bojowy podczas pobytu w jaskini Samuraja X i szukania czegoś, co by pomogło uciec przed Mrocznym Władcą. Ojciec kieruje pojazdem, a syn jest operatorem działek. Podczas ucieczki oboje są zaatakowani przez Smoka Nindroida. Zielony Ninja daje ostrzał na potwora z działek pojazdu. Później gad przestaje ich atakować, kiedy elektrownia zostaje zniszczona przez ninja.
  • Operacja: Arkturus - w tym odcinku Proto Sam-X odkrywa bardzo krótką rolę. Tym razem Wu i P.I.X.A.L. używają go, aby dostać się do Ouroboros.
  • Tytanowy ninja - po powrocie Ninja z wyprawy na kometę, na której znajdowały się Złote Bronie Spinjitzu, Wu i Garmadon po raz ostatni używają tego pojazdu, aby wraz z nimi, Nyą i P.I.X.A.L. przygotować się do szturmu na miasto - twierdzę, w której zamknął się Mroczny Władca pod postacią Złotego Mistrza. Weterani, Lloyd, Cole, P.I.X.A.L. i Jay przedostają się przez mur z wieżowców. Później dostają się do Twierdzy Wytrwałości.

Cytaty[]

"Dlaczego tutaj wszędzie musi być aż tyle broni?"
― Garmadon po odkryciu pojazdu, odc. Droga milczącej pięści

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Proto Sam-X jest jednym z pojazdów, które zaprojektowała Nya. Inne to m.in. Samuraj X i Motor Nyi.

Wystąpienia[]

Sezon trzeci[]

  • Droga milczącej pięści
  • Operacja: Arkturus
  • Tytanowy ninja

Gry[]

Advertisement