Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Robotboy

Porwanie Tommy'ego (ang. Tommy Takeaway) – gra typu strzelanka oparta na serialu animowanym Robotboy.

Wprowadzenie[]

Stworzony przez Profesora Moshimo Robotboy z przerażeniem odkrywa, że jego opiekun Tommy Turnbull zniknął bez śladu. Nasz bohater podejrzewa, że to Doktor Kamikaze porwał i uwięził chłopaka wewnątrz wulkanu. Musi tam polecieć i uwolnić towarzysza nim będzie za późno.

Zasady gry[]

Zadaniem gracza jest pomóc Robotboyowi uwolnić swojego opiekuna – Tommy'ego – ze szponów Doktora Kamikaze. Gracz steruje nim, omija pociski i strzela za pomocą myszki. Podczas lotu musi też zebrać zapasowe baterie, które znajdzie po drodze. W dalszej części gry gracz unika kontaktu z pociskami. Jeden niewłaściwy ruch i gracz straci część mocy. Należy to zrobić dopóki pasek przejścia na tryb superaktywowany się nie zapełni. Następnie po zmianie Robotboya w robota bojowego gracz strzela do podwładnych Doktora Kamikaze. Jeżeli podczas pomijania pocisków lub walki bateria się wyczerpie, gra będzie skończona. Gdy gracz bezbłędnie ukończy lot do środka wulkanu i uwolni Tommy'ego, gra zakończy się sukcesem.

Sterowanie[]

  • Mysz – zbieranie/omijanie
  • Lewy przycisk myszy – strzelanie

Bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Choć gra na stronie cartoonnetwork.pl jest wydana w polskiej wersji językowej, w menu głównym można zauważyć jej tytuł angielski.
Advertisement