Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Scenariusz odcinka

Komputer Alarm! W systemie został wykryty wirus.
Dexter To, co się właśnie dzieje, nie powinno mieć miejsca. Komputerku, mów do mnie, komputerku...
Komputer Wybacz Dexter, ale ja... ja...
Dexter Tak, tak?
Komputer Ja...
Dexter Tak? Co Ci się stało, moja cudna, automatyczna asystentko?
Komputer Ja...
Dexter Komputerku? Niee! Moja nieszczęsna, cybernetyczna przyjaciółka! Ech, nie poddam się! Mojego komputera nie zainfekuje żaden durny wirus!
Dexter Proces autocyfrowania za 3... 2... 1... O rany, ale odpał!
Dexter Och, moja głowa... Ach, dużo lepiej. Gdzie jest reszta mnie w moim całokształcie? Muszę się skupić... Dolne partie...! No.
Dexter Teraz pora sprawdzić, co szwankuje. W sektorze programu pamięci wszystko gra. Symulator neurointeraktywny też w porządalu. Żadnych nieprawidłowości w kwadracie molekularnym... to podejrzane, ani śladu wirusa. Zdaje się, że mój komputerek ździebko dramatyzuje. Kiedy wrócę do rzeczywistości, będę musiał... psia kość, dystrakcja wirusowa!
Dexter Mandark?!
Mandark Dexter!
Dexter Jak się tu do licha dostałeś?
Mandark Marniutki z Ciebie geniusz, głąbie. Nawet najgłupszy bachor wie, że nie otwiera się poczty elektronicznej, nie wiedząc od kogo jest.
Dexter Dobra, panie Wirus, szykuj się na...
Dexter Ha!
Mandark Wrzeszcz na siebie, geniuszu za dychę, już po Tobie! Mój wirus rozprzestrzenił się w obwodach całego Twojego komputera, już niedługo dopnę swego, zniszczę Ciebie i to Twoje laboratorium!
Dexter Wstrzymaj rozkosz, Mandark. Nie zniszczysz mojego laboratorium! Nigdy, nigdy!
Dexter Och, mój żołądek...
Mandark Ej, gdzie my jesteśmy? Aaa, jesteśmy otoczeni niczym, to koniec. Po wsze czasy uwięzieni w otchłani kompletnej nicości, schwytani w przepaść totalnej pustki. Schwytani, mówię Ci...
Dexter Zamknij się. Patrz tam, światło!
Mandark Hura, cywilizacja!
Dexter To miejsce wygląda znajomo... ej, laboratorium! I wszystko zdaje się działać! O, sukcesie! Pozbyłem się wirusa i bezpiecznie wróciłem do rze... czy... Wielkie rozczarowanie, nieszczęśliwy zbieg okoliczności, ściągnięto nas na pulpit komputera!
Mandark Fakt, grubasku. Zapomniałeś opróżnić swój kosz!
Dexter I jak Ci się to podoba, Mandark? Tak, lepiej się poddaj, zakuta pało! Taki żałosny cienias jak Ty nie ma żadnych szans z geniuszem mojego pokroju! Ej, Mandark! Czemu nie odpowiadasz na moje obelgi docinkami w swoim durnowatym stylu?!
Mandark Dee Dee...
Dexter Dee Dee?
Mandark Dee Dee...!
Dee Dee Guziki!
Dexter Dee Dee? Nie wciskaj guzików, Dee Dee!
Dee Dee Czy Ty coś do mnie mówiłeś, panie Króliczku? Chciałbyś dostać buzi? Zgoda.
Mandark Szczęściarz z pana Króliczka...
Dexter Och, jak ja nie cierpię tej mojej irytującej, upośledzonej, beznadziejnie walniętej siostry... Jej totalna nieodpowiedzialność zniszczy moje laboratorium!
Mandark Ej, nie mów tak o dziewczynie, którą kocham!
Dexter Coś Ty? Dee Dee, daj mi spokój!
Mandark Ej, wracaj tu!
Dexter Dee Dee, dość... to... o...błęd...!
Mandark Jednak wróciłeś, co?
Dexter Niedobrze mi, odsuń się...
Mandark Ej, patrz Dexter, ona mnie lubi!
Dee Dee Ene, due, rabe, buch! Buch, buch, buch, buch, buch, buch! A tym guziczkiem robię "klik"!
Dexter Dobra Dee Dee, koniec z tym pomiataniem i poniewieraniem biednym braciszkiem. Wpadliśmy w poważne tarapaty, żądam, żebyś przestała się mną bawić i...!
Dee Dee Możesz powtórzyć, panie Króliczku? Chcesz narysować obrazek? Zgoda!
Dexter O nie, tylko nie ultra-super-szybki program graficzny "Malarz Deluxe 2000"! Ma nieograniczone możliwości!
Mandark Mam Cię!
Dee Dee Do dzieła!
Mandark Pa, Dexter!
Dee Dee Zacznijmy od przepięknych kwiatuszków... a teraz, rzeka snów... Ej, już wiem, piernikowy ludzik! Ech, czy ja wiem, panie Króliczku? Chyba ciągle czegoś tu brakuje... no jasne! A teraz, panie Króliczku, ten ostatni guziczek...
Dexter Dee Dee, nie wciskaj tego guzika! Ja nie żartuję, Dee Dee! Dee Dee, Dee...
Dee Dee Och, kochany panie Króliczku, czy one nie są prześliczne, przecudowne i w ogóle...? Tak, jesteśmy parą prawdziwych artystów...
Mandark Dorwę Cię, Dexter. Dorwę i zniszczę Ciebie i Twoje cenne laboratorium!
Dexter Wyluzuj wreszcie, co?
Advertisement