Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Niesamowity świat Gumballa

Pilot (ang. The Remote) – drugi epizod dwudziestego odcinka serialu fabularno-animowanego Niesamowity świat Gumballa, drugiego odcinka drugiego sezonu.

Opis fabuły[]

Wattersonowie chcą obejrzeć różne programy w telewizji (z wyjątkiem Gumballa i Darwina, którzy chcą obejrzeć to samo), a wszystkie te programy emitowane są o tej samej godzinie. Rodzina szybko zjada śniadanie i biegnie do pilota, lecz okazuje się, że ma go Richard. Zaczyna się wojna na śmierć i życie; stawką jest obejrzenie ulubionego serialu.

Streszczenie[]

Nicole wraz z dziećmi myślą o programach, które chcą obejrzeć w telewizji. Wszystkie z nich są nadawane o tej samej porze. Po zjedzeniu śniadania rodzina szybko biegnie do pilota. Okazuje się, że ma go Richard, który chce również zobaczyć telenowelę latynoską. Wkrótce gdy ojciec wraz z synami widzą dziurę na kanapie, odkrywają, że nie ma tam pilota. Niedługo potem rozpoczyna się walka na śmierć i życie, a stawką jest ulubiony serial w telewizji. Po skończonej walce okazuje się, że to nie pilot od telewizora, tylko od drzwi garażowych. Wszystko wskazuje na to, że walkę wygrała Anais, która (ingorując nałożony na nią przez matkę półroczny zakaz oglądania programu z oślicą Daisy) bawi się ze swoją ulubienicą.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

  • Nigel Brown

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Pilot}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Walkę wygrywa Anais poprzez użycie podstępu.

Błędy[]

  • Kiedy Anais niszczy kalkulator (Darwin, Gumball i Richard myśleli, że to pilot) jest wyłączony i ma 9 przycisków, a w retrospekcji kalkulator jest włączony i ma 16 przycisków.
  • Kiedy u Wattersonów jest noc, można zauważyć lampę obok domu pana Robinsona, chociaż w dzień jej tam nie było.
  • Na początku Anais nie ma lewej brwi.
  • Kiedy Gumball, Darwin i Richard patrzą na dziurę w kanapie, Gumball nie ma uszu.
  • W pewnym momencie Richardowi znikają wąsy.
  • Kiedy Gumball, Darwin i Richard są w pokoju Anais, noga oślicy Daisy przechodzi przez nogę Anais.
  • Kiedy Nicole ucieka przed Gumballem, Darwinem i Richardem, w pewnej chwili nie ma brwi.
  • Kiedy Nicole wsiada do samochodu Darwin, nie ma nóg.
  • Kiedy Gumball, Darwin i Richard krzyczą "Nieee...!", Gumball nie ma brwi.
Advertisement