Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Za bramą ogrodu

Pies Beatrice (ang. Beatrice's Dog) – fikcyjna postać występująca w miniserialu animowanym Za bramą ogrodu.

Historia[]

Pies jest własnością Beatrice i jej rodziny. Należał do nich jeszcze zanim ci zostali zmienieni w ptaki. Pojawił się po raz pierwszy w intro serialu, razem ze swoją panią ubraną na niebiesko. Kiedy dziewczyna i jej krewni zostali przemienieni w drozdy, opuścili dom, a wkrótce po nich uciekł także i pies.

Pies wrócił do domu i młyna, w którym mieszkał razem z Beatrice, podążając cukierkowym tropem zostawionym przez Grega. Okazuje się, że młyn jest obecnie zamieszkiwany przez Drzewiarza, który gości w tym czasie Wirta i jego brata. W czasie drogi zjadł przypadkowo czarnego żółwia z przyczepionym na niego cukierkiem i zamienił się w wielkiego, czarnego potwora.

Gdy zwierzę przybywa do swojego domu, Wirt i Greg biorą go przypadkowo za Bestiusza i uciekają przed nim. Pies goni ich aż na dach budynku, gdzie Greg rzuca przyklejony do płaszcza Wirta cukierek do pobliskiej rzeki, odciągając uwagę potwora. Zwierzę skacze za słodkim przysmakiem i wpada do koła wodnego, niszcząc cały młyn. Po wypluciu czarnego żółwia wraca do normalności.

Drzewiarz ubolewa po stracie młyna i ujawnia, że ​​pies nie był w ogóle Bestiuszem. Greg próbuje zaprzyjaźnić się ze zwierzęciem, lecz ten odchodzi. Wraca do swojej rodziny, kiedy Beatrice i jej krewni ponownie przyjmują ludzką postać.

Charakterystyka[]

Pies jest postacią epizodyczną serialu. Jest zwierzęciem należącym do młodej dziewczyny imieniem Beatrice oraz jej rodziny. Widzimy go w dwóch rozdziałach: Stary młyn i Nieznandia. W tym pierwszym staje się jego głównym antagonistą.

Wygląd[]

Jest to zwykłej wielkości pies o białej sierści, posiadający liczne brązowe plamy na ciele, w tym na uszach, wokół oczu, na grzbiecie, zadzie i całym ogonie.

Po zjedzeniu żółwia, pies stał się potworem. Był znacznie większy i w całości pokryty czarną sierścią. Miał duże, wyłupiaste i kolorowe oczy.

Wystąpienia[]

Advertisement