Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster
Paryż deszcz

Paryż w deszczu

Paryż – jedno z miejsc w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Stolica i największa aglomeracja Francji. W serialu miasto pojawiło się po raz pierwszy i jedyny w odcinku Ubiec pannę młodą, podczas retrospekcji Monsieur'a Oui.

W Paryżu Monsieur Oui razem ze swoją twórczynią się wychowywał. Ostatecznie jednak po wielu latach ta go porzuciła i trafił do domu pani Foster, w Stanach Zjednoczonych. Biorąc pod uwagę fakt, że sceny z różnych lat pokazywane są niemal w tym samej części Paryża, można śmiało stwierdzić, iż twórczyni mieszkała ze swym zmyślonym przyjacielem w kamienicy, w centrum miasta. Twórczyni najprawdopodobniej przeprowadziła się do swojego męża; nie wiadomo jednak, czy jego mieszkanie było w Paryżu.

Ciekawostki[]

  • W odcinku Wyprawa do Europy, na lotnisku widoczny był plakat prezentujący Paryż i Wieżę Eiffla.
  • Podczas napisów końcowych odcinka Więźniowie wyobraźni widzimy panią Foster wracającą z wakacji. Jak wynika z różnych naklejek na jej bagażach, odwiedziła m.in. Paryż.

Panorama[]

Paryż DDZPPF

Advertisement