FANDOM

250px-The Powerpuff Girls ThePowerpuffGirls2016logo
Panna Sara Bella (ang. Miss Sara Bellum) – fikcyjna postać występująca w serialach z serii Atomówki.

Charakterystyka Edytuj

Sara Bella jest postacią drugoplanową w kreskówce. Jest wysoką sekretarką Burmistrza Townsville. Pracuje w ratuszu. Pilnuje, żeby burmistrz nie popełniał błędów, ale to nie zawsze jej się udaje. Zaprzyjaźnia się z Atomówkami. Debiutuje w pierwszym epizodzie pierwszego odcinka serialu Wygląd zewnętrzny. W jednym z odcinków rywalizuje ze złą Seduzą.

Wygląd Edytuj

Sara Bella jest bardzo wysoka. Przez cały serial można zauważyć obraz przedstawiający ją od szyi w dół, gdyż jej włosy zasłaniają jej twarz. Ma szczupłą budowę ciała i beżową cerę w średniej tonacji. Jej włosy są rude, gęste i kręcone. Nigdy nie pokazano twarzy kobiety, prócz odcinka Atomówki rządzą!. Na szyi ma złoty amulet. Jej strój to czerwony kostium składający się z żakietu i spódnicy do kolan. Na nogach nosi również szpilki w tym samym kolorze co jej kostium.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Film pełnometrażowy Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Odcinki specjalne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Sary Belli nawiązuje do wyrazu cerebellum w języku angielskim (tj. móżdżek, część mózgowia); tym samym jej postać jest uważana przez twórcę serialu za najmądrzejszą w Townsville[1][2].
  • Sara Bella mieszka pod adresem Aleja Jodelinda 69 (ang. 69 Yodelinda Valley Lane).
18grey Uwaga:
Na tej stronie, poniżej, mogą znajdować się treści nieodpowiednie dla niektórych bądź młodszych odbiorców.
(np. wulgarność, brutalna przemoc, tematyka kontrowersyjna, motywy seksualne, poczucie grozy itd.)

Jeżeli uważasz, że może to Ciebie dotyczyć, zaniechaj lektury.
Możesz także wylosować inną stronę.

  • Adres domu Sara Belli nawiązuje nie tylko do pozycji seksualnej 69, lecz także do slangowego określenia stymulowania łechtaczki językiem.

Przypisy