Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Pani McChrup (ang. Mrs McSnack) – fikcyjna postać występująca w serialu Szczeniak zwany Scooby Doo.

Historia[]

Historia pani McChrup ukazana jest w odcinku Poszukiwany ser – żywy lub martwy. Pewnej nocy, w największej fabryce Scooby Chrupek w mieście Spokoville, działo się coś złego. Potwór Serowy zaczął atakować fabrykę i wystraszył wszystkich pracowników. Następnego dnia, jej właścicielka podczas występów w telewizji prosiła wszystkich o pomoc w uratowaniu fabryki Scooby Chrupek. Gdy potwór serowy został złapany przez Agencję Detektywistyczną Scooby Doo, okazało się, że był nim Larry Acme, który chciał doprowadzić fabrykę chrupek do ruiny. Pani McChrup podziękowała naszym bohaterom, przyjęła Borysa Roqueforda z powrotem do pracy i w nagrodę dała im dożywotni zapas Scooby Chrupek, w tym z nadzieniem o smaku gumy balonowej.

Charakterystyka[]

Pani McChrup jest postacią w serialu oraz starszą panią w wieku przedemerytalnym. Jest właścicielką największej fabryki Scooby Chrupek. Zatrudnia doświadczonych pracowników chętnych do produkcji ulubionego przysmaku Scooby'ego. Kiedyś pracował u niej Borys Roqueford, ale został przez nią zwolniony za nieposłuszeństwo. Pojawia się w odcinku Poszukiwany ser – żywy lub martwy. Tutaj prosi o pomoc Agencję Detektywistyczną Scooby Doo, kiedy Potwór Serowy zaczyna rujnować jej interes.

Wygląd[]

Pani McChrup ma średni wzrost. Jej budowa ciała jest średniej wielkości. Ma długie do szyi siwe włosy związane w kok i usta pomalowane szminką. Nosi białą bluzę z falbankami, fioletowy kostium składający się z żakietu i spódnicy, beżowe rajstopy oraz czarne szpilki. Jej strój uzupełnia żółty kapelusz z różową kokardą.

Ciekawostki[]

Advertisement