Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Pan Rivers (ang. Old Man Rivers) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Pan Rivers jest nie tylko zrzędliwym starszym panem, ale i również hałaśliwym sąsiadem pani Foster. Ma około 75 lat. Jego włosy są siwe. Chodzi ubrany w białą koszulę, brązowe spodnie na szelkach i czarne buty. Nigdy nie rozstaje się ze swoją laską. Mieszka ze swoim pięcioletnim prawnukiem Juniorem. Jego wnuk jest dorosły i nigdy nie pojawia się w serialu. Z pozoru nienawidzi swej sąsiadki, jednak okazuje się, że tak naprawdę kocha Panią Foster, dla której pielęgnuje swój trawnik koło domu.

Historia[]

Podczas Adopcyjnej Soboty prawnuk pana Riversa zaczął dokuczać lokatorom domu Pani Foster. Bloo był zły na niego i ruszył za nim. Franka go jednak zatrzymała. Później okazało się, że to pan Rivers. Staruszek bardzo nienawidził pani Foster i jej placówki dla zmyślonych przyjaciół. Informacja nie była przestrogą. Bloo postanowił działać i rzucał kulkami papieru w jego i jego prawnuka, którzy właśnie wyszli na dwór. W końcu były to formularze adopcyjne, bez których żaden zmyślony przyjaciel nie trafiłby do adopcji. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Sąsiedzkie spory. Pan Rivers Junior pojawia się również w odcinkach Straszny dzień wyzwań i Bloo żegna się z Maksem.

Advertisement