Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Pałac Chena (ang. Chen's Palace) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Główna siedziba mistrza Chena i jego ludzi.

Historia[]

Pałac został zbudowany przez Chena po tym, jak wraz ze swoim uczniem - Clouse'm - został wygnany z Ninjago za zdradę i osiedlił się na dalekiej wyspie. Pod jego fundamentem stworzył fabrykę makaronu, gdzie zmuszał pracowników do ciężkiej pracy. Tutaj zorganizował Turniej żywiołów.

Architektura[]

Pałac wyróżnia się architekturą dalekowschodnią. Przypomina on budynki wybudowane w Chinach lub w Japonii. Składa się on z alei, głównego holu, chatki dla gości, sali jadalnej, pokoju Kabuki, sekretnych przejść i kilku różnych aren.

Pomieszczenia[]

  • Aleja pałacowa - miejsce, przez które przechodzą przybyli goście.
  • Główny hol - miejsce, gdzie m.in. odbywa się bankiet.
  • Pokój Kaia - pokój zamieszkiwany przez Kaia przez pierwsze kilka dni pobytu.
  • Pokój Jaya - pokój zamieszkiwany przez Jaya przez pierwsze kilka dni pobytu.
  • Pokój Cole'a - pokój zamieszkiwany przez Cole'a przez pierwsze kilka dni pobytu, aż do momentu jego eliminacji z turnieju.
  • Pokój Lloyda - pokój zamieszkiwany przez Lloyda przez kilka dni pobytu.
  • Pokój Skylor - pokój zamieszkiwany przez Skylor przez kilka dni turnieju, aż do momentu sypiania z resztą w sali jadalnej.
  • Sala jadalna - miejsce, w którym mistrzowie żywiołów spożywają posiłki.
  • Pokój Kabuki - miejsce, w którym dwie dziewczyny i chłopak Kabuki poprawiają swoje makijaże.
  • Podziemna sala tronowa - miejsce, gdzie podczas ceremonii Chen odbiera przegranym moce żywiołów.
  • Podziemny labirynt - miejsce, które jest przepełnione pułapkami.
  • Fabryka makaronu - miejsce, w którym pracują uwięzieni przez Chena mistrzowie żywiołów oraz dodatkowo Dareth.

Wystąpienia[]

Sezon czwarty - Turniej żywiołów[]

  • Zaproszenie (krótka rola)
  • Tylko jeden zwycięży
  • Przeciwnicy
  • Pojedynek na rolkach
  • Szpiedzy są wśród nas
  • Ostatni element
  • Dzień Smoka

Ciekawostki[]

  • Po pokonaniu armii Chena jego pałac stoi pusty. Nie wiadomo, co się z nim stało.
Advertisement