FANDOM

Real-world

Obóz na wyspie(ang. Summer Camp Island, 2018 do dzisiaj) - amerykański serial animowany, którego twórczynią jest Julia Pott. Kreskówkę wyprodukowało Cartoon Network Studios.

Światowa premiera serialu miała miejsce 7 lipca 2018 roku na amerykańskim Cartoon Network. W Polsce premiera miała miejsce w 2019 roku.

Opis fabuły Edytuj

Akcja serialu rozgrywa się w świecie zamieszkiwanym przez antropomorficzne zwierzęta i opowiada historię dwóch najlepszych przyjaciół z dzieciństwa – słonia Oskara Peltzera oraz jeżycy Jeżynki. Bohaterowie trafiają do magicznego obozu na wyspie i wspólnie przeżywają niesamowite przygody.

Bohaterowie Edytuj

  • Oskar Peltzer – główny bohater kreskówki, antropomorficzny słoń oraz najlepszy przyjaciel Jeżynki. Jest społecznie niezręczny i nieco niewygodny w swoim nowym otoczeniu. Jednakże, kiedy coś postanowi, stanie się zdeterminowany, aby wykonać każde zadanie lub zrealizować dowolny cel.
  • Jeżynka – antropomorficzna samica jeża oraz najlepsza przyjaciółka Oskara. Jest bardziej zrównoważona i logiczna.
  • Susie McCallister – antropomorficzna kotka, która jestczarownicą oraz doradczynią na obozie. Może czasem być niemiła i protekcjonalna dla obozowiczów, ale w głębi duszy wykazuje pewne odpowiedzialne i sympatyczne zachowanie.
  • Betsy Spellman – antropomorficzna klacz, która jest czarownicą oraz jedną z doradczyń na obozie. Jest najmilsza i najbardziej przyziemna z czarownic.
  • Max – antropomorficzny nietoperz, który uwielbia zabawę. Spędza czas z Oskarem i Jeżynką.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to druga kreskówka emitowana na Cartoon Network stworzona przez kobietę, pierwszą była kreskówka Steven Universe.