Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Robotboy

Mookie [czytaj: Muki] – fikcyjna postać występująca w serialu Robotboy.

Fanowska hstoria[]

Początkowo Mookie w szkole był źle traktowany: Nikt na niego nie zwracał uwagi, wyzywali go od małego itp. Wszystko się zmieniło, gdy poznał Kurta. Przemienił go w prawdziwego łubuza: nauczył go bić, ufundował mu koszulkę ze znakiem pik, kolczyk i rzecz jasna kulę z czapką. Od tego czasu siał postrach z Kurtem i Stu w całej szkole. Jakiś czas późnej (w odcinku Nowe zęby Gusa) przez magiczne zęby Gusa pobił się ze Stu, ale najprawdopodobniej później znowu się przyjaźnili.

Charakterystyka[]

Mookie jest postacią epizodyczną w kreskówce. Jest najlepszym kolegą Kurta. Wraz z kolegami lubi m.in. znęcać się nad słabszymi w okolicy i robić kawały innym. Jest najmłodszy i najniższy z Bandy Kurta.

Wygląd[]

Mookie jest niskiego wzrostu łobuziakiem z wielką czapką, pod którą znajduje się kula do kręgli. Nosi złoty kolczyk i morską (w niektórych odcinkach ciemno- zieloną) koszulkę ze znakiem ♠ (pik).Jest łysy, co było pokazane w odcinku "Walka", "Mecz" i "Brat Björn". Nosi też aparat na zęby, co było pokazane w odcinku "Brat Björn".

Ciekawostki[]

  • Wbrew przekonaniu, na scenariuszu Robogus i G-Maszyna, okazało się, że jego imię to w rzeczywistości "Mookie" a nie "Noky".

Galeria[]

Wystąpienia[]

Sezon pierwszy[]

Sezon drugi[]

Sezon trzeci[]

  • Robo-Gus i G-Maszyna
  • Ścigacz Zero
  • Mecz
  • Technologiczna zgroza
  • Nowe zęby Gusa
Advertisement