Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Ninjakopter Zane'a (ang. Zane's Hover-Copter) - jeden z obiektów występujących w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis[]

Ninjakopter jest obiektem w serialu. Został utworzony po tym, jak Zane użył swojego technoostrza, aby zhakować jeden z zarażonych wirusem Mrocznego Władcy śmigłowców. Jest cały biały i ozdobiony różnoniebieskimi elementami oraz symbolem lodu. Jego pozostałe elementy są żółte. Jest wyposażony również w parę śmigieł i silnik. Posiada również panel sterowniczy, który zajmuje biały ninja, oraz automatyczne sterowanie.

Role w odcinkach[]

  • Spięcie - w tym odcinku Zane włamuje się do systemu jednego ze śmigłowców i tworzy swój własny pojazd. Następnie wykorzystuje go w celu zabrania mistrza Wu, Nyi oraz grupy uczniów z akademii. Potem opuszcza Ninjago City.
  • Droga milczącej pięści - po ucieczce z miasta, w lesie niedaleko klasztoru ojca Lloyda, Zane kamufluje swój pojazd liśćmi. Później uruchamia w nim autopilota, aby zmylić Mrocznego Władcę.
  • Starcie w cyberświecie - będąc w cyberświecie, Zane używa swojego śmigłowca do pokonania wirtualnych obrazów maszyn i przedostania się do portu aktywacyjnego systemu.
  • Operacja: Arkturus - niedługo po starciu z Mrocznym Władcą, który dostał do świata ludzi, Zane po raz kolejny steruje śmigłowcem, aby wraz z przyjaciółmi uratować Kaia uwięzionego pod Starożytnym Miastem Ouroboros, gdzie odbywa się operacja Arkturus.
  • Tytanowy ninja - po powrocie na ziemię, Zane ponownie używa śmigłowca, aby wraz z pozostałymi dotrzeć do Świątyni Wytrwałości. Podczas szturmu dowiaduje się, że Nya została trafiona, postanawia iść po nią. Niestety jego śmigłowiec zostaje ostatecznie zniszczony.

Ciekawostki[]

  • Ninjakopter Zane'a pojawia się również w grze Ninja Code.

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Spięcie
  • Droga milczącej pięści
  • Starcie w cyberświecie
  • Operacja: Arkturus
  • Tytanowy ninja

Gry[]

Advertisement