Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Ninja Code (tłum. Kod Ninja) - przygodowa gra internetowa oparta na serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Wyprodukowana na podstawie piątego odcinka trzeciego sezonu - Starcie w cyberświecie.

Wprowadzenie[]

Lloyd Garmadon, syn mistrza Garmadona i archeolog Misako, został porwany i uwięziony w Smoku Nindroidzie przez Mrocznego Władcę, który w zemście na nim za porażkę planował zdobycie jego złotej energii. Czterech ninja - Kai, Cole, Jay oraz Zane muszą dostać się do cyberświata i pokonać Mrocznego Władcę raz na zawsze zanim ten wyssie z chłopaka jego złotą energię.

Zasady gry[]

Zadaniem gracza jest pomóc czwórce ninja pokonać Mrocznego Władcę i wyrwać Lloyda z jego szponów zanim będzie za późno. Gracz wybiera jednego z nich, następnie steruje nim za pomocą strzałek. Klawisz A powoduje atak, klawisz S zaś - przyspieszanie. Po drodze zbierane są orbity, za które kupowane są ulepszenia. Gra składa się z trzech etapów po 5 poziomów w każdym. Na co piątym poziomie jest walka z bossem. Nie wolno graczowi nawiązać kontaktu z przeszkodą, w przeciwnym razie poziom się skończy. Gra w kończy się w momencie, gdy Mroczny Władca zostanie pokonany, a zielony ninja - wolny.

Sterowanie[]

  • Strzałki - sterowanie
  • A - atak
  • S - przyszpieszanie

Poziomy[]

  • Ninjago City
  • Borg Industries
  • Cyberświat

Bohaterowie[]

Drużyna ninja[]

Wrogowie[]

Pojazdy[]

Ciekawostki[]

  • W tej nie pojawiają się Mistrz Wu, Nya i Garmadon.
Advertisement