FANDOM

Ddzppf logo

Nie zbliżać się! Nie wchodzić! (ang. Stay Away. Do Not Enter) - dwa pomieszczenia pojawiające się w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Są to pomieszczenia, do których żaden z lokatorów Domu dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster w żadnym wypadku nie może otwierać drzwi. Na drzwiach widnieje napis ostrzegawczy "Nie zbliżać się! Nie wchodzić!". Zamykani są tam mali zmyśleni przyjaciele, każde z nich mają jedno osobne pomieszczenie: Bazgroły i Zmyślone pchły. Pomieszczenia te pojawiają się w dwóch odcinkach: Bazgroły na wolności i Kraina pcheł.

Role w odcinkach Edytuj

  • Bazgroły na wolności - Bloo zauważył tajemnicze drzwi i postanowił je otworzyć, jednak Franka w ostatnim momencie go powstrzymała, a Pan Zając starał się mu wytłumaczyć, że nie można ich otworzyć. Jego słowa zamiast zniechęcić Bloo, zachęciły go do ich otworzenia, lecz Franka go wypędziła z pomieszczenia. W nocy mimo ostrzeżeń Maksa pobiegł do drzwi i otworzył je uwalniając z pomieszczenia Bazgroły.
  • Kraina pcheł - Eduardo i jego koledzy ucinali każdemu zmyślonemu przyjacielowi futro z użyciem golarki i umieścili je w kolejnym pomieszczeniu. Eduardo zamknął drzwi na klucz, Pan Zając powiesił na nich tabliczką ostrzegawczą zakazującą zbliżania się i wchodzenia, Franka zaś nazwała to pomieszczenie "kolejnym pokojem", do którego jest zakaz wstępu.

Ciekawostki Edytuj