Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Nemezis (ang. Nemesis) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Główna antagonistka w odcinku Wyzwanie dla superprzyjaciół.

Opis[]

Nemezis została wymyślona przez swoją twórczynię w czasie rywalizacji między nią a bratem. Bloo stał się jej pomocnikiem z czystego gniewu i chęci zemsty na Maksie. Nazwała go Lordem Jednoskoczkiem. Razem zaczęli walczyć przeciwko I Kto Mi Podskoczy Manowi oraz Maksowi. W międzyczasie uznała, że coś ich łączyło. Ostatecznie jednak została zaadoptowana.

Osobowość[]

Nemezis jest przeciwieństwem i kontrastem wobec I Kto Mi Podskoczy Mana. Jej głównym celem jest podbój świata i przemiana go w obraz ze słodkiego, dziewczęcego snu, a także walka z męskością. Wydaje się być wiecznie zdeterminowana, lecz na przykład podczas wizyty w salonie fryzjerskim potrafi być zrelaksowana i spokojna. Jej słabym punktem są właśnie włosy – jakiekolwiek ich zniszczenie powoduje utratę jej mocy.

Wygląd[]

Nosi krótką, czarną, bez ramiączek sukienkę z białymi falbankami na dole i przerywanym pasem z ogromnym sercem. Jej włosy są gęste, puszyste i różowe, lecz ciemniejsze od koloru skóry. Jej oczy są całe jasnoniebieskie. Nosi także długie czarne buty i czarne rękawiczki.

Nemezis ma ciało w kształcie pięciu serc:

  • jej włosy
  • jej głowa (twarz)
  • jej górna część ciała
  • jej pas na sukni
  • jej buty

Galeria[]

Advertisement