FANDOM

Ninjago Logo

Naziemny Mech Cole'a (ang. Cole's Earth Mech) - jeden z obiektów występujących w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis Edytuj

Naziemny Mech jest obiektem w serialu. Został utworzony po tym, jak Cole wypróbował swoje technoostrze na jednym z zarażonych wirusem Mrocznego Władcy Robo-Strażniku. Wygląda jak zwykły robot. Jego kończyny są czarne ozdobione złotymi dodatkami i białym symbolem ziemi. Po środku znajduje się panel sterowniczy, który zajmuje czarny ninja. Posiada również automatyczne sterowanie.

Role w odcinkach Edytuj

  • Spięcie - w tym odcinku Cole włamuje się do systemu jednego ze strażników i tworzy swój własny pojazd. Po opuszczeniu Ninjago City pojazd Cole'a łączy się z Pojazdem Piorunowym.
  • Droga milczącej pięści - po ucieczce z miasta, w lesie niedaleko klasztoru ojca Lloyda, Cole kamufluje swój pojazd liśćmi. Później uruchomia w nim autopilota, aby zmylić Mrocznego Władcę.
  • Starcie w cyberświecie - będąc w cyberświecie, Cole używa swojego mecha do pokonania wirtualnych obrazów maszyn i przedostania się do portu aktywacyjnego systemu.
  • Operacja: Arkturus - niedługo po starciu z Mrocznym Władcą, który dostał do świata ludzi, Cole po raz kolejny steruje mechem, aby wraz z przyjaciółmi uratować Kaia uwięzionego pod Starożytnym Miastem Ouroboros, gdzie odbywa się operacja Arkturus.
  • Tytanowy ninja - po powrocie na ziemię, Cole ponownie używa mecha, aby wraz z pozostałymi dotrzeć do Świątyni Wytrwałości. Podczas szturmu dowiaduje się, że Nya została trafiona, postanawia iść po nią. Niestety jego mech wkrótce zostaje uszkodzony.
  • Ciuciubabka - po naprawie, Cole wykorzystuje swój pojazd do wspinaczki po Zawodzącej Górze. Wkrótce zostaje zniszczony przez lawinę wywołaną przez Banshę.

Ciekawostki Edytuj

  • Naziemny Mech Cole'a pojawia się również w grze Ninja Code.

Wystąpienia Edytuj

Sezon trzeci - Reaktywacja Edytuj

Sezon piąty - Opętanie Edytuj

Gry Edytuj